Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '15

 
Kategori
Gönüllülük
 

Adım Adım ile İyilik Peşinde Koşuyorum, Gel Sen De Bir İyilik Yap!

Adım Adım ile İyilik Peşinde Koşuyorum, Gel Sen De Bir İyilik Yap!
 

Adım Adım ile İyilik Peşinde Koşuyorum, koşuma anlam katıyorum, işte profil sayfam: http://ipk.adimadim.org/kampanya/CC5469 #iyilikpesindekos


Sevgili Dostlarım,

Kendi yaşamıma ve başkalarının yaşamına anlam katmanın bir yolu olarak: Bağış toplamak için koşuyorum. Bu sene ise çok heyecan verici, yeni bir proje olan 'Çocuklar İçin Ağaçlandırma ve Doğa Eğitimi Projesi' için doğa ve gelecek aşkıyla koşuyorum; Adım Adım ve TEMA Avrasya Maratonu 2015 Ortak Yardımseverlik Koşusu Projesi: "Ağaç Kardeşliği"... TEMA için iyilik peşinde koşuyorum! Lütfen sizler de şimdi yaptığınız işe kısa bir ara vererek, Ağaç Kardeşliği için bir Adım Atın ve aşağıdaki hesap numaraları üzerinden dilediğiniz miktarda bağış yapın. Sizi seviyorum.

Sadece şikayet etmiyorum değiştirmeye çalışıyorum, adımlarımla çevremdekileri harekete geçirmeye çalışıyorum, farkındalık yaratıyorum.

İstanbul-2015-TEMA-Ağaç Kardeşliği projesini destekleyeceğim. 15 Kasım 2015 günü İyilik peşinde koşacağım. Adımlarıma anlam katacağım. Koşumu desteklersen beni çok mutlu edersin.

Her 100 TL’lik bağışla; bir çocuğun TEMA’nın doğa eğitim programına katılması ve Adım Adım - Çocuklar Hatıra Ormanlarının oluşturulması sağlanacaktır.

Bağış yapmak çok kolay. Aşağıdaki bağlantıya giderek bu kampanya için hazırladığım sayfamda hem şu anda kaç kişiden bağış topladığımı görebilirsin hem de istersen bağış yapabilirsin.

Beni desteklemek için sen de bağış yap: 
https://bagis.adimadim.org?ccid=CC5469

Sevgiler,

Elif

 
Toplam blog
: 19
: 1129
Kayıt tarihi
: 01.09.15
 
 

İnsan Kaynakları Müdürü, İşletme Doktora, MBA, Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans (Matematik), Matema..