Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '15

 
Kategori
Kozmetik
 

Adım Adım Mükemmel Saçlara Sahip Olun

Adım Adım Mükemmel Saçlara Sahip Olun
 

Hayat yorucu ve bunaltıcı olduğunda hepimiz aile, arkadaşlar ya da muhteşem saçlar gibi kendimizi avutacak bir şeyler buluruz. Günümüzde artık doğru ürün ve teknikler neredeyse her saç tipini hızla yola getirebiliyor.Adım adım mükemmel saçlar ile harika saçlara sahip olun.

  • YAĞLI KÖKLER

Evden çıkmadan önce sadece bir dakikanızı ayırıp yağlı saç köklerinize bir saç spreyi sıkar ve üzerine on saniye boyunca sıcak kurutma makinesini tutarsanız yağlı saçlardan kurtulmanız mümkün olacaktır. Saç köklerinin üzerinden kurutma kağıtlarıyla da geçebilirsiniz, ama bu, daha fazla zamanınızı alabilir.

  • BOZULMAYAN SAÇLAR

Saçlarınızın uzun süre bozulmadan kalabilmesini istiyorsanız, saçlarınıza güçlü bir saç spreyi sıktıktan sonra başınızı aşağı eğin, saçlarınızı parmaklarınızla hareketlendirdikten sonra kurutma makinesini tutun.

  • BOZULAN BUKLELER

Güzelliğini yitirmiş bukleleri yeniden canlandırmak için saçlarınıza bir miktar su sıkın ya da suyu elinizle yedirin. Bu işlem sabahtan saçlarınıza uygulamış olduğunuz jöle veya saç spreyi gibi ürünlerin yeniden işlev kazanmasını sağlayacaktır.

  • KAYBOLAN PIRILTI

Saçlarınızın pırıltısı kaybolmaya başladığında ince bir tabaka pırıltılı kremi saçlarınıza iyice yedirerek bu pırıltıyı geri getirmeniz mümkün olacaktır.

devamı : http://www.ciltrehberi.com/adim-adim-mukemmel-saclar

 
Toplam blog
: 156
: 394
Kayıt tarihi
: 08.06.15
 
 

Gastronomi ve Mutfak Sanatları dalında eğitim aldım.En iyi ve en kötü günlerimde beni her zaman e..