Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '09

 
Kategori
Basketbol
 

Adım adım şampiyonluğa

Adım adım şampiyonluğa
 

Fenerbahçe çok iyi


Fenerbahçe bayan basket takımı Türkiye liginde finale çıkmıştı.

İlk maçında Mersin Belediye’yi yenerek büyük avantaj sağladı.

Ben Fenerbahçe’nin rakibinin Samsunspor olacağını tahmin ederken Mersin oldu.

Neden Samsunspor? Çünkü Samsunspor bir zamanlar futbolda 1.ligdeydi.

Böyle ekol olmuş bir takımın da finale çıkacağını düşündüm ama yanıldım.

İlk paragrafta Finalden söz ettim. İlk maçımızı kazandık.

İkinci maçımızı da kazanıp ŞAMPİYONLUĞA bir adım kaldı.

Fenerbahçe 102 Mersin 62. Şampiyon gibi oynuyoruz . Büyük ihtimalle de olacağız.

Teşekkürler Aziz Yıldırım Teşekkürler Fenerbahçe....

Tecrübe yavaş yavaş kazanıyor. Yalnız bir eleştirim olacak. Böyle güzel bir takıma bu salon yakışmıyor.

Kızların oynadıkları salon çok küçük. Seyirci baskı kuramıyor. Güzel olmazmıydı

10.000 kişi birden FEEEENEEEEEERRRRRRBAAAAAHHHHHÇEEEEE DEMEK.

Şampiyonluğu yazmak dileğiyle. .................................

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..