Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '16

 
Kategori
Kitap
 

Adım Adım SEO

Adım Adım SEO
 

E-ticaret sitesi olsun, web sitesi olsun veya kişisel bir blog sitesi olsun hangisiyle uğraşırsanız uğraşın hepsinin ortak noktasında seo kavramı bulunmaktadır. Daha önce seo nedir ve e-ticaret siteleri için seo çalışmasının önemi isimli makalelerimiz de seo konusuna birçok kez değinmiştik.

Ticari, kişisel veya kurumsal anlamda bir web sitesine sahipseniz web siteniz le ilgili ön plana çıkarmak istediğiniz mutlaka bazı şeyler var demektir. Ya sattığınız ürünleri veya hizmetleri yada kişisel duygu, düşünce veya bilginizi bir şekilde birileri ile paylaşma, birilerinin görmesi sağlama isteği seo kavramını ön plana çıkarmaktadır. Sizinle aynı ürünü, hizmeti veya fikri paylaşan birçok farklı web sitesi olacağından ve bu web sitelerinden ayrılarak öncelikli olarak hedef kitlenin karşısına çıkabilmek için sitenizin arama motorlarına uygun hale getirilmesi gerekmektedir.

adim-adim-seo-ibrahim-kavakli-2

Birçok seo danışmanı seo konusunda web sitelerine danışmanlık hizmeti vermektedir. Danışmanlık hizmeti almadan seo çalışması yapabilirmiyim diye bir soru mutlaka aklınıza geliyordur. Bu sorunun cevabını hem evet hem hayır olarak cevaplayabiliriz. Cevabın evet kısmında temel seo konusunda yayınlanan birçok seo kitabı ve internet üzerinden bulacağınız kaynaklardan  faydalanarak  seo  konusuna giriş yapabilirsiniz. Hayır kısmında ise seo çalışmalarını meslek olarak icra eden birçok seo danışmanı gibi iyi derecede kod bilgisine, iyi bir yabancı dile ve mutlak tecrübeye ihtiyacınız bulunmaktadır.

Kendi web siteniz le ilgili yapacağınız temel seo çalışmaları için kullanabileceğiniz sınırlı kaynaklar mevcuttur. Bu kaynaklardan hangisini tercih etmeliyim diye sorarsanız anlaşılabilir bir dille yazılan ve seo çalışmalarının tüm metotlarını saklamadan gizlemeden okuyucuları ile paylaşan İbrahim Kavaklı'nın kaleme aldığı Adım Adım Seo isimli seo kitabı  sizin için tam bir eğitim kitabı olacaktır.

143378

Yıllardır e-ticaret ve seo danışmanlığı konusunda sektörün duayen firmalarına hizmet veren İbrahim Kavaklı seo konusunda doğru bilinen yanlışları düzeltmek, yılların bilgi ve tecrübesini paylaşmak adına yazmış olduğu adım adım seo isimli seo kitabı ile seo konusundaki güncel ve doğru kaynak bulma sıkıntısını aşmamıza yardımcı olmuştur.

Kodlab yayınevi tarafından yayınlanan Adım adım seo isimli seo kitabını tüm satış kanalları üzerinden satın alabilirsiniz.

Kaynak: http://www.gokhansezer.com/adim-adim-seo/
 
Toplam blog
: 16
: 530
Kayıt tarihi
: 21.03.15
 
 

20.05.1980 yılında Sakarya'da doğdum. İlköğretimin bitimiyle baba mesleğine istinaden 1990 yılınd..