Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '18

 
Kategori
Anılar
 

Adım Adım Umuda

Öyle bir heyecan ki gelecekteki güzel günlerin hayaliyle dolu. Attığı her adım insanı umuda götürür mü? Evet götürüyormuş. Yaşadım ve bizzat tecrübe ettim. 

Adayları bir salona alınca daha da artan stresini, mütevazı, güler yüzlü bir şube müdürü alabiliyormuş. Çay, kahve , şeker, kolonya ikramları da cabası... Sanki her şey bugün benim için hazırlanmıştı, beni rahatlatmak için. Tüm bu olaylar her şeyin güzel olacağına işaretti. Umudum ve heyecanım baki...

Karşında hiç tanımadığın üç insan ve senin cevaplarını bekleyen mis gibi dört tane soru! Oh ne kadar rahat değil mi ? O zarfı seçip yerine oturduğunda başlıyor asıl iş. Soruların altındaki yeri imzalarken kaleminin titrediğini görmesinler diye sarf ettiğin çaba takdire şayan... Göz ucuyla baktığın sorular aklında fırtına etkisi yaratırken bir ses duyarsın: "Yüksek sesle ve numaralarıyla soruları okuyalım." İşte başlıyor soru bir iyi biterken soru ikide biraz takılıp bulursun cevabı.  Üç ve dördüncü sorular ise tam senlikse eğer derin bir oh çekersin. Bir de kendini tanıtırken geçmişte başardığın güzel işlerle gurur duyarsın! Ah bir de ehliyeti aldığın yerin adını unutmasan daha iyi olurdu da neyse o kadar da olur!

Cevapladığın dört sorunun rahatlığı ve komisyonun iyi dilekleri ile salondan çıktığında kapıda seni umutla bekleyen bir baban olduğunu görmekse paha biçilemez. Sonu güzel bitecek her heyecan güzeldir. İnanıyorum bugün benim hayallerinin düğün günü olacak!

 
Toplam blog
: 22
: 131
Kayıt tarihi
: 14.02.13
 
 

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENİYİM. KİTAP OKUMAYI, YAZI YAZMAYI MÜZİK DİNLEMEYİ VE FİLM İZLE..