Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Adım aşk benim

Adım aşk benim
 

Adım aşk benim. Gözlerim ışık rengi, gülüşüm yağmur. Yaklaşınca, ruhunun dalgalarına dökünürüm maskemi, bize soyunurum…

Burcum hasret. Ne zaman koşsam yoluna, gözlerim buğulanır, pencereye adını yazarım, kalp içine alırım parmaklarımla…

Yağmurlarıma yıldırım düşer seni düşündüğüm zaman, sandığımdaki çeyiz olursun dantel dantel işlediğim. Naftalin kokan el işlerim, anneannemin gelinliği olursun… Gün gider yanımdan geçersin, dudağında bir alaycı tebessüm, gün gelir ellerin bebek kokar.

Adım aşk benim, seni sarıp sarmalarım içime, elletmem kimselere. Burcum hasret, gözlerime dalıp gidersin.

Bulutlardan yol yaparım ayaklarına, adım sen olursun. Köpük köpük dalgalanırım, sana dokunan olursa. Sularım çekilir, derinleşirim, kabarırım adım sen olunca. Adım aşk benim, sende soluk alır, sen de can veririm.

Gözlerim ışık rengi. Sana bakınca aydınlatır etrafını. Gülüşüm yağmur, bir tebessümünde seller bırakırım, bir kaş çatışınla girdaplar yaratırım.

Adım aşk benim, burcum hasret… Sana aydınlanıp, sende ıslanırım. Çekmecemde biriktiririm hüzünlerimi, hayal kırıklıklarımı, kimse görmesin diye kilit altında saklarım, görüp de seni suçlamasınlar, seni kirletmesinler diye gizlerim, adım aşk benim…

Seni isterim gündüz, gece. İçim çekilir yalnızlığından, nefesini nefesimde alamam, yokluğunda çizik atarım gönül duvarıma, hapis yatarım ruhunda, pencerelerine kilit vurmuşsun, gelemem, burcum hasret benim…

Adım aşk, burcum hasret benim. Sen gidersen içimden, ikiye ayrılır bedenim, ne adım kalır, ne de can, sana vereceğim…

Yazan:elfcmrl

 
Toplam blog
: 15
: 1692
Kayıt tarihi
: 14.06.10
 
 

1977 İzmit doğumlu,turizm sektöründe Türkiye'nin önde gelen firmalarında satış ve pazarlama konusund..