Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Adım yalnızlık olacak

Adım yalnızlık olacak
 

ADIM YALNIZLIK OLACAK


Biliyorum;  gideceksin.

Git, derdim gitmen değil ki

Herkes sen gibi gelecek bana…

 

Sen gidince

Tepeden tırnağa hüzün kesilecek

Her yer…

Ağaçlar yapraklarını dökecek,

Kara bulutlar önünü kapatacak güneşin,

Geceler daha karanlık,

Mevsimler hep ayaz olacak.

Sebepsiz yağmurlar yağacak dünyama.

Sarı duvarlar

Üstüme üstüme gelecek hep…

 

Nereye baksam boşluk!

Ne yapsam nafile…

Çin Seddi kurulsa önüne

Engel saymayacaksın.

 

Biliyorum; gideceksin.

Uzaklaşacaksın benden adım adım,

Adım yalnızlık olacak.

 

HARİKA UFUK

ADANA

24 ŞUBAT 2012

SAAT: 11.35

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..