Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Adım

Adım
 

Ben kendimi ne şair sandım,

ne de 'adım' nedir bilmeyen yılana kandım.

Adım bazı hayvanda vardır.

Adım karadadır.

Adım sürünenler dışında her hayvanın tabiatındadır.

Adım denizler de vardır;

Ama denizlerde ''adım'' 'ın adı yüzmektir.

Bir çocuğun adımı! Bir yetişkinin adımı!

Adım; iki ayakla, dört ayakla, sekiz ve kırk ayakla.

Kine doğru atılan adımlar, Sevgiye doğru atılan adımlar.

Yol alan adımlar, kupa kaldıran ayaklar!

Çağ atlatan adımlar ve çıplak ayaklar!

Adım adım ilerliyoruz yolun sonsuzluğuna.

lakin adım kadar emin değilim;

Yol çıkmaza mı çıkıyor yoksa bir hedefe mi?!

Ya yol döner kavşaktan ibaretse!?

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..