Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Adımı değiştirdim-Mutluluk beğenilmektir

Herkese merhaba! 

Asıl adım İsmail Kaya 

Bugüne kadar 77 adet blog yazdım 

Okuyucu veya tıklanma sayım ortalaması bugün itibariyle 215. Bu sayının azlığı bana üzüntü sarhoşluğu yaşatsa da ünlü siyasi slogan gibi durmak yok yazmaya devam diyorum. 

Kendime müstear ad olarak Gılgamış/Kavasoğlu adını seçtim. Asıl adım yıpranmasın, zaten yaşamımda yıpranacağı kadar yıprandı. 

Bu blog yazılarını keyifle takip ediyorum, benim de söyleyecek sözlerim oluyordu ama henüz erken diye yazmıyordum. bloğu eleştirirken yıpratıcı söylemler yerine yapıcı, uyarıcı söylemlerde bulunmalıyız, sonuçta biz amatör de olsa milliyet yayın camiasının bir üyesi bulunmaktayız. Amacımız kendi fikir ve düşüncelerimizi yazmakla birlikte milliyet blogun okunma sayısını daha üst seviyelere çıkarmak olmalıdır. 

Kırıcı yorumlar okuduğumda üzülüyor, keşke olmasaydı diyorum. Zaten yakınımızdakiler sağolsunlar bizi üzüntüsüz bırakmıyorlar, yazılarımızla ve yorumlarımızla hiç kimsenin onuruyla, gururuyla oynamaya, rencide etmeye hakkımız olmadığını ifade ediyorum. 

Yazımın başlığında mutluluk beğenilmektir dedim. Niye dedim açıklamaya çalışayım. facebookta bir site özlü sözler yayınlıyor, üyelerden görüş istiyor, her üye kendi bilgi ve anlayışına göre yorum yapıyor, yapılan yorumları diğer üye beğendiğinde beğen butonuna basıyor ve bu bilgi yorum yapanın sayfasına bildiriyor. Benim de her yorumuma özellikle iki bayan her seferinde beğen butonuna basıyor, bana ismleri de yazılarak şu kişiler yorumunu beğendi diye bildirim geliyor. Tabi bu durum da beni çok mutlu ediyor. Tabi bu durum blogdaki yazılarım için de geçerli. 

İşte bu kısa blog sürecinde beni mutlu eden iki blog yazarına teşekkür ediyorum. 1) Sayın Erdal Ceyhan 2) Sayın Ayrıntıda Gezinmek. Adını anımsayamadığım yazılarıma yorum yapan tüm blog yazarlarına teşekkür ediyorum. 

Bir de blogda yaşanan ve beni gerçekten üzen Kahveperisi olayı var. Bir daha böyle bir olayın yaşanmamasını gönülden diliyorum. Olayla bir ilgilmiz olmadığı halde olumsuz etkileniyoruz. Sanırım bir yanlış anlaşılmanın yol açtığı bir durum diye düşünüyorum. 

Hepinize saygılarımı sunuyorum, başarılarınızın artarak devamını diliyorum. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..