Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Adımı sen koy

Adımı sen koy
 

...


Sen koy adımı bir hafta, bir ay, belki bir yıl sonra

Dedem kulağıma dualarla söylememiş olsun

Ama benim adım olsun, yalnız sen bil

Acele etme, zamanı gelince bir ad bulursun nasılsa

Hani, eve bir kedi alırsın, sever oynarsın ya

Sonra kayboluverir, girdi sanırsın bir yere

Seslenirsin, farkında olmadan bir isim çıkıverir dudaklarından

Önceden koymadığın ama şimdi tam da onu anlatan

İşte öyle bir isim koy bana, acele etmeden ama

Bir gün yok olursam ben, tüm varlığımı hissederek seslen

Seslen ki; gitmişsem, tekrar gelebileyim sana.

31.08.2007
Saime Eren

 
Toplam blog
: 61
: 771
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

Dünyanın en güzel şehri olan İstanbul' da yaşıyorum. Emekliyim. Güncel olayları yorumlamanın yanı..