Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Adımı unut

Adımı unut
 

internetten alıntıdır.


Akşam erken çöker yanlızlığıma

Sokak sokak gezer ararım seni

Hasretin gönlümün yangınlarında

Alev alev yanar ararım seni


Gözyaşlarım kurur yanaklarımda

Hüzünlü bir ıslık dudaklarımda

Sigaram sabahlar parmaklarımda

Nefes nefes çeker ararım seni


Gölgen düşer sanki hep yollarıma

Adım adım yürür izlerim seni

Bir çılgın özleyiş girer kanıma

Yudum yudum içer ararım seni...


Nasılsa ayrılık bu aşkın sonu

Sen de eller gibi adımı unut

Kader ikimize çizmiş bu yolu

Sen de eller gibi adımı unut


Seninle bu aşkı yaşamadık say

Birlikte gülüp te ağlamadık say

Böylesi unutmak dahada kolay

Sen de eller gibi adımı unut


İstemem söyleme bir tek kelime

Sen de eller gibi adımı unut

Değmesin artık hiç elin elime

Sar yeni aşkını benim yerime

Sen de eller gibi adımı unut...

AHMET SELÇUK İLKAN' ın şiiri

Sende eller gibi adımı unut, şiir böyle yazıyorda unutmak o kadar kolay mı acaba? Hele ilk sevdiğin ise, ilk gözünün ağrısı ise unutulur mu hiç,
Bu şiiri aşk acısı çekmiş olan insanlara hitaben size yazmaya karar verdim.

Ahmet Selçuk İlkan'ın şiirlerini çok seviyorum ve çok okuyorum. Zaman zaman televizyonda da kendi sesinden dinliyorum. Aynı zamanda çok iyi bir şarkı sözü yazarı Ahmet bey, umarım Ahmet Selçuk İlkan'ın sizlere yazdığım
şiirini beğenirsiniz.

İyi günler,

Nesligül

 
Toplam blog
: 35
: 789
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İzmirliyim ve İzmirli olmaktan gurur duyuyorum. Lise mezunuyum. Özel bir şirkette ofis yardımcısı ..