Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Adımlarımdan kalan izleri öldürmek üzerine

Adımlarımdan kalan izleri öldürmek üzerine
 

Uzun bir yolculuk

Ah!ömrüm…

......
Papatyalar topladım

Yağmurlara tutuldum

Yıldızlara masallar yolladım

Kaçtım kaçtım kaçtım

Kendime kaçtım

Yoktu kimse..

......
Bir sabah öldürdüm

Rüyalarıma giren imgeleri…

Kahkahalarım da oldu

İnkar edemem…

Geriye bakmadan

Yürüyüp gittiğim de…

Sarıldığım dostlarım da oldu…

......
Elbisem iğreti duruyor

Sol elim açıkta

Kadim yalnızlığım

Dökülüyor avuçlarıma…

......
Bir Kürt kızının gözlerine baktım

Baktım, kayboldum.

......
Tırpanladım, sonradan kalanları

Anılar da tırpanlanıyor işte…

İnciraltı, bir zaman sorunu sadece

Bir ihtimal…

İhtimalleri sevmem,

Söylememiştim sanırım…

......
Cudi’de biten bir menekşe

Ah! Menekşe gözlerinde yok oldum…

......
Unuttun mu?

Bir ıslık,

Rüzgarda türküye dönüşür…

17.01.2008

 
Toplam blog
: 67
: 1679
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

Adıyaman'da doğdu. ilk ve ortaöğrenimimi yatılı bölge okullarında okudu. İzmir 9 Eylül İktisat Fa..