Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Adın; bahar olsun...

Adın; bahar olsun...
 

nesin sen? bilemedim ki...


Hangi pencereyi açsam,

Sen doluyorsun içeri.

Bir bahar yeli gibi

Bir bahar yağmuru gibi

Yağıyorsun,

Esiyorsun,

Üzerime üzerime...

Nesin sen? bilemedim ki...

Adın;

Bahar olsun!.


Hangi pencereyi açsam

Sen doluyorsun içeri.

Kokuyorsun buram buram...

Çiçek gibi

Toprak gibi

Yağmur gibi...

Seni çekiyorum içime nefes nefes...

Gözlerimi kapatıyorum.. dinliyorum seni,

Nesin sen ? bilemedim ki,

Adın bahar olsun!...


Bazen unutulmayan bir şarkı,

Bazen

Yüreğimde hiç tükenmeyen bir karasevda...

Bazen küçücük bir çocuksun

Elinde topaç çeviren...

Nesin sen? bilemedim ki..

Adın bahar olsun...


Ekmeğimde,

Suyumda, aşımda..

Sen varsın... doluyorsun içime

Her nefes alışımda...

Sen

Bana bahar gibi kokuyorsun...

Bilemedim ki nesin sen?

Adın bahar olsun!...

resim: Nuri CAN

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..