Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Adın, camlara takılı kaldı!..

Adın, camlara takılı kaldı!..
 

Ne zaman gün batıp da akşamın karanlığı,
Yavaşçacık çöreklense bu şehrin üstüne,
Duyulur caddelerden telaşlı korna sesleri,
Bıçak gibi aniden kesilir oynayan çocuklar,
Bir midye sessizliğinde bu kör sokaklar,
İçin için bir yanan saman yığını gibi,
Yüreğime bağdaş kurar yine sensizlik,
Hasret ateşiyle kavrulan dudaklarım,
Tesbih taneleri gibi sıralanır keşkelerim,
Soluk alıp yutkunmak isterim ama nafile,
Bir bir boğazımda düğümlenir hıçkırıklar,
Sanki ruhum iki mengene arasına sıkışmış,
Zemheri ayazında buzlu saçakların,
Bulutların arkasından çıkacak güneşi,
Beklemesi gibi çözülmeyi bekler,
Ah bu sokaklar beni çok iyi tanır,
Uyuyamadım gecenin leylim vakti,
Penceremden bakıyorum öksüz sokaklara,
Seni düşünüyorum yine geç saatlerde,
Şövalesine kurulmuş bir ressam gibi,

Adın camlarda takılı kaldı...

Resmin yüreğime kazılı...
İyi bir fırça olmuş işaret parmağım,
Özenle bir kalp çiziyorum buğularla
Yazıyorum adını tuval olmuş camlara...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..