Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '13

 
Kategori
Futbol
 

Adın adım kupaya Fenerbahçe'm

Bu akşam bir destan daha yazıldı. Bu kadar üstüne gittikleri, ellerinden gelse paramparça edecekleri Fenerbahçe çeyrek final için büyük bir avantaj ele geçirdi. Ama tabi bunu Fenerbahçe düşmanlarına anlatamayacaklar. Yine bir şeyler bulup çocukların alın teriyle kazandıkları maçı lekelemeye çalışacaklar. Olmaz kardeşim bu kadar gaddarlık olmaz ve Fenerbahçe‘nin de söylediği gibi o zaman bunun altında art niyet aramak lazım. Sen bunları yap ondan sonra da diğer takımları tutmasını bekle Fenerbahçe taraftarından. Boşuna bekleme bütün Türkiye kalkmış Fenerbahçe düşmanlığı yapıyor. Sonra hepimiz kardeşiz deniyor. Tamam  kardeşiz de herkese eşit davranırsan kardeşiz yoksa olmaz böyle kardeşlik.

 

Önceleri ben de inanmıyordum. Fenerbahçe’ye bu kadar düşmanlık yapıldığına ama sıkı bir araştırmadan sonra bunun resmen Fenerbahçe’yi bitirme kampanyası haline dönüştüğünü gördüm ve üzüldüm. Bu akşam ki zafere bile sevinemedim. Bakalım yarın sabah kimler neler yumurtlayacak bu zaferi kötülemek için. Ne yaparlarsa yapsınlar güneş balçıkla sıvanmaz. Adamlar resmen Avrupa da kupaya koşuyorlar. Bütün bu karalama kampanyasına rağmen kupayı alırlarsa o zaman işte kimse tutamaz onları. Yayıncı kuruluş Fenerbahçe‘nin attığı golün tekrarını bile vermiyor. Olmaz böyle bir şey gülüyorum ben bunlara bunları çocuklar yapar. Sen bir televizyon kuruluşusun. Senin için önemli olan gol olması, kimin attığı önemli değil. Böyle bir zihniyet bizim futbolumuza ne kazandırır? Takımlarımıza destek olsun diye yapılan bir uygulama bir ya da birkaç takıma hizmet eder hale gelmiş ise nerede kaldı Türk futboluna hizmet ! Amacınız neyse söyleyin bilelim sizi buraya kimler ne için getirdi. ?

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..