Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Adın ayrılık olsun

Adın ayrılık olsun
 

Yüreğim sensizliğe bir kere yok dedi ve gördüğüm tüm ayrılıklar kederime katık oldu. Saldık sıla, naz ve ben tüm hüzün dolu geceleri. Seyrine doyum olmayan o hayal perdesi cemalini yorgan bildik, seni gördüm bir kere olmaz deme, sana hayır diyemem. Benim, gözlerine heyecanlandığım kalbimsin ve damımsın başıma.

Adın kavuşmak olsun bu kere, ne olur ki ismin dillerde zikirdeyken. Adın kavuşmak olsun uğruna aklımı kaybettiğim. Çileden çıkıp çilesine düştüğüm. Her gece kahır basarken afakanlarımı, mahşerden sanki bir el uzanır ve yanar birden tüm şehrin ışıkları. Ben yanarım cayır cayır.

Bu akıl varya bu akıl, mümkün mü şimdi bir kalemde paçavra gibi atıvermek. Her zerresinden sen fışkırıyorsun, hasretini zehir bildiğim. Yoksa harammısın, kırılsın tüm kemiklerim. Günahını zikrediyorum. Ateş sunuyorlar heryerden, adın ayrılık olsun. Kavur beni.

Önder ÖZTÜRK

25 / 02 / 2009

20: 30

 
Toplam blog
: 30
: 240
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

Belki de bir insan için yazması en zor şey bu olsa gerek. Erciyes Üniversitesi mezunuyum. Özel bir ş..