Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Adın sevda mı senin?

Adın sevda mı senin?
 

Sızımın meçhul neşteri,  

Adın sevda mı senin? 

Paramparça yüreğimin faili meçhul katili! 

Sen serseri mayın olup dolaşırken gönüllerde,  

Ben çoktan tükendim saçtığın aşkın zehrinde… 

Bir ayrılığın düğünü var bugün,  

Özlem giyinip, anıları duvak takacağım. 

Bitmeyen aşkımın yalnızlık senfonisi çalacak 

Hasret kavalyem olacak. 

Kederli yüreğimi sakladım koynuma,  

Seni odamın duvarına astım,  

Eski resimleri koydum karşıma,  

Öylece sabahladım… 

 

Nurcan Çelik Yalun 

14.Şubat.2011 

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..