Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '12

 
Kategori
TV Programları
 

Adını Feriha Koydum'u bekleyen iki sorun

Bilindiği gibi Adını Feriha Koydum dizisinde bu sezon final yapılması düşünülüyordu. Ama yapımcı şirket MED Yapım’ın son anda aldığı kararla dizinin yeni sezonda da ekranda olmasını planladı. Demek ki dizinin devamını Show TV yönetiminin de istediği anlaşılıyor.

Adını Feriha Koydum, Çağatay Ulusoy(Emir) ve Hazal Kaya (Feriha) arasındaki duygusal ilişkiyi işliyordu. Ama Ceyda Ateş ve başarılı oyuncu Vahide Gördüm’ün de diziye hatırı sayılır katkıları oldu. Ceyda Ateş(Hande) dizide oldukça sükse yaparak göz doldurmayı başardı.

Dizinin geçen sezon final yapması planlandığı için bazı oyuncular yeni sezonda oynayacakları projelere önceden karar vermek durumunda kaldılar.Bu nedenle ister istemez diziden ayrılmaları gündeme geldi. Hazal Kaya, Ceyda Ateş, Vahide Gördüm, Barış Kılıç (Levent Kaptan) tan sonra enson Feriha’nın ağabeyi (Mehmet)rolündeki Melih  Selçuk’un da diziden ayrıldığı konuşuluyor.

Hazal Kaya, Serdar Akar ve Tarkan Karlıdağ’ın yapım şirketi Adam Film’in patronajındaki Balkanlar dizisinde oynayacağı için Adını Feriha Koydum dizisine önceden veda etmişti.

Ceyda Ateş ise Koliba Film’in yapımcılığını üstlendiği ve Star TV’de ekrana gelen Evlerden Biri dizisinde Özgür Çevik ile başrolleri paylaşıyor.

Vahide Gördüm ve Barış Kılıç yeni sezonda , “Private Practice” adlı hastane dizisinin yerli versiyonu olan “Klinik” adlı projede yer alacaklar. Vahide Gördüm bir doktoru, Barış Kılıç ise alternatif tıp uzmanını canlandıracak. Dizinin yapımcısı MED Yapım. Kanalı ise Fox TV olacak. Şimdi Adını Feriha Koydum ile ilgili asıl sorun bu kadar kan kaybından sonra dizinin performansının nasıl olacağı ile igili. Yeni gelen oyuncuları izleyicinin kabullenmesi nasıl mümkün olacak? İzleyici yeni yüzlere kolay uyum sağlayacak mı yoksa onları yadırgayıp dizinin izleyici kitlesinde bir kayıp mı yaşanacak?

Ayrıca dizide zaman zaman medyada boy gösterip Hazal Kaya’nın da önüne geçen Çağatay Ulusoy’un popülaritesinin diziye yansımasının beklendiği kadar güçlü olup olamayacağını da göreceğiz. Adını Feriha Koydum’un bütün yükü genç ve yakışıklı oyuncunun sırtına binecek. Bir anlamda Çağatay Ulusoy’un tek başına diziyi sırtlayıp sırtlayamayacağını da test etmiş olacağız.

Çağatay Ulusoy, bunu başarırsa şüphesiz Kenan İmirzalıoğlu ve Kıvanç Tatlıtuğ çizgisine çok daha yakın bir pozisyon elde edecek.

Ama Adını Feriha Koydum dizisi için yeni oyuncu kadrosu kadar senaryodaki yeni açılımlar da büyük önem taşıyor. Bilindiği gibi dizi, zengin erkekle kapıcı kızı arasındaki aşk ekseninden çıktı. Dolayısıyla farklı bir senaryo örgüsü ve tali olaylar düşünülmesi gerekiyor. İşte, bu noktada dizinin kemikleşmiş izleyicisi olan bitene ne tepki verecek bunu şimdiden kestirmek zor.

Bakalım sevilen dizi, iki önemli sorunu aşıp reyting başarısına kaldığı yerden devam edebilecek mi?

 

ŞADAN KABA / MEDYABEY

www.twitter.com/Sadan_Kaba

 

 
Toplam blog
: 20
: 1059
Kayıt tarihi
: 18.09.12
 
 

Yazmayı istediğim konular daha çok TV ana başlığı altında toplanabilir. Alt başlıklar olarak da "ye..