Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

Adını Kalbime yazdım / Ömer, Leyla ile nikâhı 2. kez kaçırdı!

Adını Kalbime yazdım / Ömer, Leyla ile nikâhı 2. kez kaçırdı!
 

 Show Tv.in Güneydoğu Anadolu töre ve aşk dizisi Adını Kalbime Yazdım geçtiğimiz akşam 8. Bölümüyle ekranlarımızdaydı. Bu hafta reytinglerde yükselme var. AB’de 3 basamak yükselerek 9.cu, Total’de 4 basamak yükselerek 12.ci olmuş.

Geçen bölüm Ömer, nikah memurunu ayarlamış Leyla ile nikahı kıyılacaktı. Kadir’in mayın tarlasında mayına basılı beklediği haberini alanca sınıra koşar. Leyla onları bekliyordu, Kureyşa gelir Leyla ile konuşmaya. Sen hiçbir şey bilmiyorsun, Ömer kendi töresine karşı çıkarsa, Ömer’i vururlar. Oğluma, kendine yazık etme, Ömer’i seviyorsan onun peşini bırak, der ve gider.

Ömer, Kadir’e destek için yanına gider, kardeşine tutar, dayanak olur. Leyla’yı telefon eder, cevap alamaz sesli mesaj bırakır. Gene geç kalıyorum, bekle mutlaka geleceğim der.

Kureşa ana da olaydan haberdar olur, olay yerine gider. Jandarma gelir, düzeneği parlatır. Korkutmak için sahte mayın yapmışlar. Yara almadan kurtulurlar, Jandarma ifade için çağırır. Ömer tamam der ve derhal Leyla’ya gider.

Leyla arkadaşı Selin ile alır valizini İstanbul’a gitmek için yolda bekler. Yolda karşısına Ömer çıkar. Leyla, vazgeçtim, evlenmeyeceğim seninle der. O sıra jandarma arabası gelir, ifade için takar kelepçeyi götürür. Karakolda ifadeleri alınır, bırakırlar.

 

 Konakta ortalık karışıktır. Zilan, Kadir’in mayın tarlasındaki durumunu duyar, düşer bayılır. Zilan evin hizmetkar kadını tehditle kendi tarafına çeker. Bileğini yakar, yoksa böyle yakarım seni der.

Diğer tarafta, Halil’in dostu şarkıcı Gülbahar’ın başı derttedir. Borçları karşılığında kızı Ceylan’ı isterler. Kadir Ceylan’a telefon eder, Ceylan İstanbul’a taşınıyoruz der. Gülbahar Halil’den yardım ister, Halil ağa kıskançlık zanneder, yardımına koşmaz.

 Leyla’nın annesi kamyon ile İstanbul’dan eşyalar ile gelir. Leyla daha önce tuttuğu eve yerleşirler. Halil ağanın adamları yardımcı olur, eşyaları indirirler. Leyla annesine bir şey anlatmaz.

Ömer bu iş yapanın Halil olduğundan şüphelenmektedir. Adamlarını köylere salar, bilgi toplarlar. Ömer, Halil ağa ile konuşur. Halil ağanın yakasına yapışır, bu olayın arkasında senin olduğunu öğrenirsem, seni yakarım der.

  

Dicle Kureyşa ana ile konuşur, annem bir el öpmeye ne zaman geleceksiniz, resmi nikah ne zaman olacak diye sorar, der. Halil ağa kardeşi Dicle’yi arar, Doktor hanımlara gideceğiz der. Leyla’nın annesi Halil ağayı çok sever. Halil ağa Leyla ve annesini yarın akşam yemeğine konağa davet eder. Halil yarın akşam mutlaka bekliyorum der ve gider.

Ömer, yarım kalan işi tamamlamaya gidiyorum der ve Leyla’nın evine gelir. Dış kapıyı Leyla açar. Ömer, Leyla bana neler olduğunu anlat der. Leyla, istemiyorum, seni sevmiyorum dese de, Ömer ikna olmaz. Annesi yukarıdan seslenir, Kızım o hesabı kapattı, git buradan yoksa polis çağırırım der. Ömer, ben gelmesini bildiğim gibi gitmesini de bilirim der ve gider. Leyla arkasından çığlık çığlığa ağlar. Ömer’in bıraktığı mesajı da yeni okur, gece sessiz sessiz ağlar.

Halil, annesi Fidan’a yarın akşam doktor hanım ve annesi yemeğe gelecek, hazırlıklarını yap der. Fidan Hanım ağa bu işi pek sevmez.

Kureyşa oğlu Ömer’e yarın akşam gidelim el öpelim, vazgeç şu İstanbul’ lu kızdan der. Ömer, ana yok artık İstanbul’ lu kız der. Gider yatar, Dicle Ömer’in göleğini çıkartır, yanında yatar. Sabah, Kureyşa bu akşam gidip el öpelim der. Ömer, tamam ana tamam der.

Akşam konakta, Halil ağa, Fidan, Leyla ve annesi beraber yemeğe otururlar. Halil ben sizi kökü gezdiririm der. Yemek sonrası dolaşırlar. Ömer, Dicle ve Kureyşa da köşke gelirler. Dicle’nin annesi Fidan elini damadı Ömer’e uzatır, tam öperken, dolaşmaktan inen Leyla görür. Leyla bir an sersemler, düşmemek için Halil’in koluna sarılır. Dicle, hoş geldin doktor hanım, nihayet kocamla tanışacaksınız. Eşim Ömer diye tanıtır. Leyla şoktan çıkamamıştır, öylece bakar kalır. 8.ci bölüm burada biter.

 

Haftaya neler olacak, Leyla bu şoktan nasıl kurtulacak, artık Ömer'in evli olduğunu öğrendi. İki defa nikah kaçırdı, artık bu gördüklerinden sonra üçüncü nikah zor gözüküyor. Buradan sonra iş nereye gider, hep birlikte göreceğiz. Ben severek izliyorum, güzel bir yapım. Emeği geçenlerin ellerine sağlık.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 Not: Görseller internetten alınmıştır.

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..