Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

Adını Kalbime Yazdım gün değiştirdi !

Adını Kalbime Yazdım gün değiştirdi !
 

Bir Show TV klasiği daha..

Cumartesi günleri yayınlanan ve beklenenden iyi bir reyting alan Adını Kalbime Yazdım dizisiyle ilgili sürpriz bir gelişme yaşandı..

Pazar günü Aşk Ekmek ve Hayaller diziyle umduğunu bulamayan kanal çareyi Adını Kalbime Yazdım'ı bu kuşağa almakla buldu..

Cumartesi 22.45'te yayınlanan dizi ; bundan böyle pazar 20.00'de yayınlanacak..

Bu hamle ile görüyoruz ki ; Show TV'nin yayın akışı planlaması konusunda acilen yardıma ihtiyacı var..

Pazar gecesi zaten Adını Kalbime Yazdım dizisinin konusunu gayet fazlaca andıran Küçük Gelin var..

Dimyata pirince giderken ; evdeki bulgurdan olmak da diyebiliriz buna..

Allah akıl fikir versin gerçekten..

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..