Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adını kazımak

Adını kazımak
 

Bu yazıyı okumaya başlarken aklınızdan ne geçiyor bilmiyorum ama anlatacağım konuyu ben değişik bir özelliğimle açmak istiyorum. Aslında çok muhteşem bir şey değil. Belki sizde de vardır. Benim annemde de vardı. Birkaç senedir de bende var. Ben tenime birşey yazdığımda, kaşıdığımda yada tırnağım yanlışıkla çarptığında kabarıyor. Ama öyle hani herkeste olan küçük kızarıklıklar gibi değil. Arkadaşlarım ilk gördüklerinde o kabarıkları beni zorla revire çıkarmışlardı. Tamamen alerjiden... Tenin hassaslığından. Bende alıştım artık. Arkadaşlarımda. Gördüklerinde yine mi yüzünü kaşıdın diyorlar. Hayır bilmeyen biri görse gerçekten endişelenebilir halime...
Uzun zamandır dalga geçtiğimiz bir konu bu. Hatta arkadaşlarım sırf kabarmam için yüzümü falan kaşıyorlar. Babam da dalga geçenler arasında... İstemediğin biri seni istemeye geldiğinde hemen yüzünü ellerini kaşırsın, zaten görünce korkup kaçarlar diyor. Benim de komiğime gidiyor. Kendimle dalga geçebilen biriyim. Alınmıyorum kimsenin söylediklerine... En yakın arkadaşımda tutturdu, koluna birşey yazacağım diye. Malumunuz Fazıl Say hayranıyım. Tuttu koca bir "FAZIL" yazdı koluma. Direk kaşındı tabii. Hafif kaşıdım üstünden. Bu da kabarmasını hızlandırdı. Bir dakika sonra, sanki dağlamış gibi bir izlenim veren kocaman "FAZIL"ımla koridorda yürüyordum. Gören hocaların dediklerini tahmin edebilirsiniz sanırım. Direk kazıdın dimi sen onu kızmaları falan başladı. Anlatıyorum her gördüğüme böyle böyle benim derim öyle diye. Anlayanlar biraz sakinliyor. Yanlız garibime gitti. Kimse sen nasıl böyle birşey yaparsın gibi birşey söylemedi. Hayır insan direk konuşmaya sen Fazıl'ın adını kazıdın koluna değil mi diye girer mi konuşmaya. Artık anlayın adamı ne kadar çok seviyorsam :)) Neyse konumuz o değil aslında. Diğer bir arkadaşım kolumu görünce, "tam kıro hayranlar gibi olmuşsun" dedi. Komiğime gitti. Çünkü doğru birşey söyledi. Hani yapmayanlar yok değil. Biliyoruz "Müslüm babacı"ları falan. Adamlar kendilerini jiletliyorlar. İlla arabeskçiler için mi yapılması gerekiyor bütün bunların? Ben de Fazıl Say için yapamaz mıyım? Klasik müzik konserine kollarımda Fazıl Say kabartmalarım ve kafamda da "ölümüne klasikçiyiz" yazan bir bantla gitsem çok mu garip kaçar. Zararı olmaz, getirisi olur bence. Kısa yoldan ünlü oluruz. Gazete başlıklarını görür gibiyim... "P.A adlı hayranı Fazıl Say için kollarını kazıdı!" "Başında "ölümüne klasikçiyiz" bandıyla katılan P.A konserde değişik görüntüler sergiledi." Eskiden çok okuduğumuz haberler bunlar. Basitliği mi sergiliyor ya da kültür seviyesini mi? Hayır. Bence değil. Sevgi bu. Tamam belki biraz sorunlu bir sevgi, biraz sapkın ama sonuçta hani ölümüne aşk falan dedikleri şey var. Belki bunu bir ünlü için yapman abes. Yapmam da. Ama sevdiğin biri için anormal de değil.
Fazıl Bey bir konser verse İstanbul'da, denemeyi düşünüyorum yukarıda yazdıklarımı. Yapsam acaba şaşırırlar mı beni tanıyanlar? Bilmem belki cesaretime... Ama sanmıyorum o hareketleri yaptığıma şaşıracaklarını. Ne yapayım, aşırılıkta sevenlerdenim :))
 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..