Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Deneme
 

Adını koymak şart mı ki?

Adını koymak şart mı ki?
 

Nasıl anlatmak gerekir bilmiyorum. Bir yolu veya formülü var mıdır onu da bilmiyorum.

Tek bildiğim göğüste akan garip bir akıntının olduğu. Kesik kesik ve acı.

Alışılan bir acı.

Nasıl ki yazın ortasında kana kana içmek istediğin soğuk suyun akmaması.

Nasıl ki çok uzun süredir beklediğin bir filmin biletinin tükenmesi.

Nasıl ki en sevdiğin şarkının ortasında radyonun çekmemesi.

Nasıl ki en sevdiğin yiyeceği ilk ısırıkta yere düşürmen.

Nasıl ki tam sarılıcam diyerek kollarını iki yana açtığında kollarının arasından kayıp gitmesi.

Bu üstteki denemelerde olmadı.

Ne bileyim ben.

Sanırım en güzel tarif. Göğsünün içinden bir akıntının geçmesi ve geçtiği yerleri silip süpürmesi...

Adını koymak şart mı ki?

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..