Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Adını Ne Koysak

Adını Ne Koysak
 


Ben bilemedim.

Açıkçası aklım karıştı, darmadağınım.

Sabah gazetelerime göz gezdirirken çoğunun manşetten ve bazılarının 3. sayfadan verdiği haber karşısında irkildim.
Bu seferki haber, bana göre sıradan bir haber değildi çünkü.

İnsanın kanını donduracak kadar acı bir haberdi okuduğum.


“ Kavga ettik, annemi öldürdüm”.

Son derece güzel, son derece soğuk kanlı görünümlü bir genç kız.

Henüz 21 yaşında. Annesini öldürmüş, Kavga etmişler, O da öldürmüş. Bu kadar “basit”.

Eğitimsiz değil, üniversite öğrencisi.

Belli ki üzerinde çok emek verilmiş, en iyi okullarda okutulmuş.
Anne profesör. O da belli bir kariyere ve eğitim düzeyine sahip.
Söylemek istediğim, yaşanan olay, her zaman beklediğimiz alıştığımız yerlerde ve insanlarda değil. Demek ki gelir düzeyi ve eğitim de her şeyin çözümü değil.

Peki bunu adı ne?

Toplumsal yozlaşma mı?

Ahlak çöküntüsü mü?

Doyumsuzluk mu?

Sevgi eksikliği mi?

Yoksa hastalık mı?

Yoksa gitgide her türlü değeri dejenere ettiğimiz bir topluma mı dönüşüyoruz biz?

Adını ne koysak bilemiyorum.

Hepimiz çocuk yetiştiriyoruz ve hepimiz insanız.
Çocuklarımız göz bebeklerimiz.
Her şeyin en güzeli onların olsun diye bütün çabalarımız.

Çok mu baskı kuruyoruz fark etmeden üzerlerinde? Onların gördüğü bizim göremediklerimiz ne?

Peki bir insanın canına kıymak bu kadar kolay mı?

Üstelik o insan, bir çocuk için yeri doldurulamayacak tek varlık ise, annesi ise…

Söyleyecek söz bulamıyorum haberi öğrendiğim andan beri. Sustum klavyem konuşuyor şu an.

Neler oluyor bize?

Neler göreceğiz daha?

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..