Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Adını sen koy

Adını sen koy
 

Adı nedir?


Seni sevdim, gözlerini sevdim,

Yüreğini sevdim zannettim,

Gösterdiğin ayna öyle kısa sürdü,

Yağmurlarına, fırtınalarına katlandım,

Belki diner, güneş açar zannettim,

Çamurlar gördüm yüreklerde, yanından dolaştım yaklaşmadan,

Yüreğimde evimi kurdum,

Kapısında çatısında duvarında durdum,

Geldim, koştum, yoruldum, vuruldum çılgınca, vuruldum bilinçlice,

Tekrar sarıp yaramı doğruldum, tutup ellerine sarıldım,

Üşürdün geceleri ısındım, üşüttün sözlerinle kırıldım,

Adaletsiz vakitler geldi,

Dinmedi bitmedi,

Ve bitirdi...

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..