Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Adını sen koy

İçimi dökmek istiyorum sana. İçimde ne varsa kusmak. İçimden geldiği gibi, öylesine ve umarsızca. Yalan yok, hile yok, duygularım neyse o. Sonumu düşünmeden. Sonunu düşünen kahraman olamazmış ya, ben içimdeki kahramanı ortaya çıkarmak istiyorum. Seni istiyorum demeyi o kadar çok istiyorum ki, bir ışık, bir ip ucu bekliyorum sadece.

İşte bu sefer oldu demek geliyor içimden, öyle ümit ediyorum. Beni sevebilme ihtimaline karşılık hiçbir şey beklemiyorum. Çünkü ben seni beyaz kağıtlara sonbahar olarak değil, alın yazıma ilkbahar olarak yazmak istiyorum. İçimde olan dışıma vursun, dilime gelen sevda  sözcükleri ağzımdan çıksın istiyorum. Onları sadece sana söylemek istiyorum. Yüreğimi avcunun içine, ömrümü ömrünün içine koymak istiyorum. Güneşin ışığı gibi yüreğime ışık saçmanı istiyorum. Rüzgarın savurduğu gibi duygularımı savurmanı istiyorum.  Sevginin deryasında boğulmak, sevda fırtınasını hissetmek istiyorum. Gözlerinden kalbinin sıcaklığını hissetmek, ellerinden kanımın kaynamasını, sesinden içimdeki coşkuyu harekete geçirmek istiyorum. Yalan olan hayatımı gerçeğe çevirmeni, yavan geçen günlerimi renklendirmeni istiyorum. Başıma açılan en güzel bela olmanı istiyorum. Hayatımda beni seven ilk sen ol istiyorum. Çok şey istiyor gibi görünsem de aslında bir tek şey istiyorum. Senin beni sevmeni istiyorum.

Özlemini çektiğim duyguları seninle yaşamak istiyorum. Düştüğüm sevda zindanından çıkarmanı istiyorum. Alıp beni yeni baştan yazmanı istiyorum. Adı aşk mı, sevda mı bilmiyorum. Adını sen koy istiyorum…

 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..