Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Adının karşısında 'acı' yazıyor bütün sözlüklerde...

Adının karşısında 'acı' yazıyor bütün sözlüklerde...
 

Güzel dudaklara sahip olmak istiyorsan, sadece güzel sözler söyle...


Bu sene birşeyi farkettim,

Hayatımda pek bir heyecan kalmamış.

Bir sevgilim var... Ama sadece sevgilim,

'SEVDİĞİM' değil sanki.

Ayrılmakta istemiyorum, ama heyecan yok, karman çorman duygu seli...

Hey yarabbim!

Ben hep diyorum dengesizim diye, hoş bunu herkez söylüyor bana :)

Seviyor muyum, sevmiyor muyum, istiyor muyum, istemiyor muyum,

Ben ne istediğimi nasıl bilemem!!!

-Bilmiyorum işte kardeşim!!!

Çocuğun biriyle tanıştım, yani o beni beğenmiş.

Bende beğendim, ama sadece beğeni.

Eskiden fingir fingir gezerdik, sadece gezmekten yorulurduk.

Kendime bakasım bile gelmiyor içimden, süslenesim bile gelmiyor.

Beni heyecanlandıran bir aşk bulamıyorum ki...

Aslında tek istediğim beni çokça sevecek, azda olsa anlayacak biri.

Leb demeden leblebiyi anlasın ve beni yormasın.

Veeee,

Saygı, sadakatte 'Bir İlişkide Aradığım Özellikler' listemde ilk 5'te yer alır.

Düşünüyorum hep, 'sorun bende mi?' diye...

Pinkfreud diyor ya hani,

'Ben anormal değilim, insanlar çok normal' :)

Bende bunu tekrarlamaya çalışıyorum.

Nedendir bilmiyorum ama,

Evde oturuyorum canım sıkılıyor,

Dışarı çıkıyorum canım sıkılıyor,

Sevgilim olmayınca sıkılıyor, olunca sıkılıyor...

Anlayamıyorum kendimi.

Niye bu kadar sorunluyum, pisikolojimi kim bu kadar bozdu..

Onu bir bulursaaaaaam....

Neyse :)

Hesap soracağım diyecektim.

Sevgi dolu şu kalbim, herkeze yetiyor sevgim

Ve hemencecik seviyorum...

Pekiii söyle bakalım Fulya Hanımmm?

-Seviliyor musun?

Nerdeeee...

Sevmiyor ki kimse, ben seviyorum ama beni seven yok.

E napsın ki bu Fulya? Sevmesin mi?

Hayııııııır ya inadına sevsin,

Sen sevmesende ben seviyorum desin...

Utandırsın,

Tepeden baksın onlara,

Farklı olduğunu göstersin...

CLAUDE BERNARD: 'Aradığını bilmeyen, bulduğunu anlayamaz' demiş.

Ne kadar da doğru demiş, Aradığımı bilmiyorum, zaten bilsemde aradığımı bulamıyorum ki anacım.

Buluncada anlayamıyorum, yapamıyorum, aklım hep eskilere gidiyor...

İnsan üzüleceğini bile bile ister mi,

Kalpte o varsaa, varsa 'EVET' ister,

Amaaaan istiyorum ne yapayım, acılarla olgulaşıyoruz işte ne yapalım,

Adının karşısında acı yazıyor bütün sözlüklerdeeee,

Beni öldürmeyen acı güçlendirir :)

Yinede gülebiliyorum ben,

Çok mutsuzum diye düşündüğüm anlardan 5 dakika sonra bile mutluyum diyebiliyorum :)

Seninle olmak,

En beğendiğim ayakkabının indirimde olupta, sadece 39 numarası kalmış olmasına rağmen,

Büyük olmasına rağmen almak gibi birşey :)

Ah sevgilim kalıbının adamı değilsin ama yinede istiyorum yanımda... :)

Gelecekte mutlu olacaksam olsun 'O' yanımda,

Hayırlı olacaksa olsun, olmayacaksa istemem.

Ama yinede yaşadığım tüm olumszluklara rağmen ileride 'mutlu' olabileceğime inanıyorum,

Mutluluğun resmi diye beni çizecek ressamlar :)

Allah herşeyi, herkesin gönlüne göre versin inşallah...

Burnuma gelen hep bi bahar kokusu olsun,

Benden de herkese sevgiler selamlar olsun :)

:) :) :)

:) :) :) :) :) :)

'Ve gülümsemek, unutulmamalı... :) :) :)

 

 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..