Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Adlı Çığlığım Özlemim Enderun

Adlı Çığlığım Özlemim Enderun
 

Tereddütsüz teceddüt sahasında bir Süleymanım
şu var ki, tacü tahtım yok, fakirim lakin insanım.'

N.Tevfik

Adlı Çığlığım

Bir mutluluk uğruna yollar aradım
Yazmam yalnızlığımı sardı sarmadı
Kaçamak sözler ardından ağır yıkım
Külliyesine dua okudum olmadı

Bir dalgacık uğruna kıyıya vurdum
Taraflı yalnızlığımı yaktı yakmadı
Dumandan ateşten incecik tuman
Şu dünyada üryan gezdim olmadı

Bir ÖZGÜRLÜK uğruna değer çektiğim
İlinti yalnızlığımı bildi bilmedi
Koltuk değneklerimden tomurcuklandı yeniden
Çiçekli dönemeçler adlı çığlığım…


ÖZLEM DE SEN VATAN DA SEN

 

Nil Alaz

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..