Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adliye koridorları -2

Adliye koridorları -2
 

İstanbul Adliyesinde 10 Ekimde mal beyanı davamdan sonra, bugün 12 Ekim 2006 ‘da İcra kefilliğine yapmış olduğum itiraz davam. sona erdi . Hakim bey açmış olduğum davayı haklı bularak İcra kefilliğimi kaldırdı.

Dava oğlumun bir borcundan dolayı açılan icra davasıydı, bize yansıdı.... Ancak İcra infaz memurunun görevini ihmal edip, beni icra kefili göstermesi üzerine, açtığım itiraz davasıydı.

Oysa ben sadece evimdeki eşyaları, yedi emin sıfatıyla kabul ettiğim zaptı imzalamıştım. Alacaklı avukat ve icra infaz memuru her ne şekle uydurmuşsalar beni icra kefili olarak göstermişlerdi.(avukatım yoktu 2 celse 10 ay sürdü)

Adalet yerini buldu Hakim itirazımın nedenlerini haklı bularak icra kefilliğimi ortadan kaldırdı.

Adalet er geç yerini buluyor. Saygılar.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..