Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Adnan Polat'ın son taktiği

Adnan Polat'ın son taktiği
 

skibbe' nin zor günleri


3 Büyüklerde başkanların üçü de çok farklı yöntemlerle klüpleri yöneterek bu alanda da birbirlerine rakip olmaya devam ediyorlar. Ama burada en değişik yöntem kuşkusuz Adnan Polat'a ait olanı.

Çok basit bir şekilde teknik direktör gönderilmek istediğinde yardımcılarına yol gösteriliyor. Bunu Feldkamp'tan sonra Skibbe için de deneyen yönetim bu sefer hiç de beklemediği bir cevap aldı. Skibbe onlardan ben de memnun değildim diyerek bir anda tüm planları alt üst etti. Şimdi de yeni teknik direktör bulunması halinde görevlerinden alınan yardımcıların göreve yeniden alınması planı yapılıyormuş. Böylece memnun olmadığını söylediği yardımcılarını geri alarak bir kez daha git artık demeye çalışıcaklar. Bakalım bu sefer kim daha yüzsüz çıkacak?

Fenerbahçe'nin de bu aralar Aragones ile canları çok sıkkın ama gönderebileceklerini sanmıyorum. Adam 4 yıllık alacağını almadan gitmez. Eee Fenerbahçe başkanı Beşiktaş başkanı kadar zengin değil ki(!) göndersin hocasını. Sonra da 8 milyon euro tazminat ödemek zorunda kalsın.

 
Toplam blog
: 11
: 1056
Kayıt tarihi
: 12.10.08
 
 

17 kasım 1985 doğumluyum. Liseyi İstanbul (erkek) Lisesi ' nde okudum. Şu an halen İstanbul Tekni..