Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
Spor
 

Adnan Polat'tan, kullanılmamış, kelepir, gereksiz bir polemik konusu!

Adnan Polat'tan, kullanılmamış, kelepir, gereksiz bir polemik konusu!
 

Artık bırakın..


"Galatasaray Başkanı" Adnan Polat, 10 Ocak günü Galatasaray Televizyonu'nda yayınlanan “Başkanla gündem” programına katılarak, ünlü televizyoncular Ali Kırca ve Mehmet Ali Birand'ın sorularını yanıtlamıştı. 

“Arda Beşiktaş ile konuşmuş” 

“Galatasaray’ın Başkanı” program sırasında “Galatasaray’ın Takım Kaptanı” Arda Turan ile ilgili ilginç bir anısını anlatmış: 

“Arda'yı çok genç yaşta kaptan yaptım ama eleştirdim. Kaptanlığından ve futbolculuğundan bir şikâyetim yok. Göreve geldiğimde Arda Manisaspor'daydı ve fenerbahçeyi yendikleri maçta rakibin tozunu attırdı. Onu tanımıyordum ve Adnan Sezgin'e 'kim bu çocuk?' diye sordum. O da ‘bizim futbolcumuz Arda Turan’ dedi. Bir saat sonra kendisini aradım ve lig bittiğinde bavulunu toplayıp hemen Galatasaray'a dönmesini söyledim. O da bugüne kadar Galatasaray'dan kimsenin kendisini aramadığını ve Beşiktaş ile görüştüğünü söyledi. Yani Arda az kalsın Beşiktaş'a gidecekti. Ayrıca Manisaspor da 1 milyon Euro'luk bonservis ücretini yatırsaydı Arda'yı kadrosuna katabilecekti. Arda'yı böylelikle kazanmış olduk.” 

Galatasaray’ı çok seven ancak Galatasaray’ı kendi tarihi değerlerine uygun yönetmeyi beceremeyen ve özellikle futbol branşında yaptığı akıl almaz yanlışlarla taraftarın gözünde her geçen gün kredisini kaybeden Adnan Polat artık telaş içindedir. 

Transferlerin söz konusu olduğu, Ali Sami Yen Stadı’na veda edilip Özhan Canaydın TT Arena Stadı’na merhaba denileceği, yani konunun bol olduğu bir programda Galatasaray’ın Başkanının böyle bir konudan bahsetmesi, nasıl bir ruh hali içinde olduğunun bir göstergesidir. 

Galatasaray’ın evladı, alt yapıdan gelme, çok genç yaşta kaptanlık pazubentini taktığın, neredeyse doğuştan Galatasaraylı Arda Turan’ı.. yani Galatasaray Kaptanı’nı böyle bir zamanda böyle bir konuyla gündeme getirmenin anlamı nedir? 

Üzerinde çok fazla tartışma yapılan Galatasaray Kaptanı’nı, yine üzerinde gereksiz polemikler yapılabilecek bir konuda tekrar gündeme getirmenin anlamı nedir? 

Galatasaray’ın Başkanı, Arda Turan gibi değerli bir oyuncunun başka takımlara gitmesine nasıl “şahsen” engel olduğunu anlatarak prestij ve kredi kazanmaya çalışmaktadır. O güne kadar Galatasaray’dan kimsenin aramadığı oyuncusunu kendisinin nasıl kazandığını anlatmaktadır. Yani ‘faydalı işlerim de olmuştur futbol konusunda’ demektedir. 

Ben böyle anladım. 

Oysa olayı bu tarzda anlatışı, “hayatının Galatasaray” olduğunu söyleyen kaptanını sırtından hançerlemekten farksızdır! 

O dönemde Arda Turan kendi kendine “Yauv beni kimse aramıyor, ben de Beşiktaş’la görüşeyim de beni alsınlar” diye müracaat etmedi herhalde! Neredeyse kesin bir ihtimalle, onu bilen ve izleyen Beşiktaş’ta görev yapan bazı insanlar ona bir teklif yapmışlardır, o da bu teklife cevap vermiştir. Başka türlüsü olabilir mi? 

Galatasaray’ın Başkanı, böyle bir olayı anlatacaksa bile kelimelerini özenle seçmelidir. Örneğin olayı, “iyi ki maçı seyretmişiz, o dönem Beşiktaş’ın da oyuncumuza teklifte bulunduğunu öğrendik” şeklinde de anlatabilirdi. Ama Galatasaray Başkanı olayı öyle bir anlatmış ki, sanıyorsunuz ki Arda Turan Beşiktaş’a gitmiş, transfer görüşmeleri yapmış! 

Dramatik ve asla tasvip etmediğim bir şekilde yuhalanacak bir konuma gelen Adnan Polat, bir zamanlar taraftarın sevgilisi iken şimdi ne duruma düştüğünün farkında. Böyle konuşması, bu telaşın getirdiği zamansız ve gereksiz bir konuşmadır. Şık ve uygun olmamıştır. 

Kaptan Arda Turan’a olan sevgim ve saygım her geçen gün artıyor. Başkası olsa bu kadar ihanete bu kadar dayanamazdı! Ayıptır yahu! 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..