Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Resim
 

Adsız siir

Adsız siir
 

dur durak bilmeyen sevgiler. son durağı arayan insanlar.Size seslenicem bundan sonra...


Kendine iyi bak bir veda degil,

elveda sözcügüdür çogu zaman

o üç kelimeden cok daha fazlasini

gizler içinde kendine iyi bak

çünkü bundan sonra ben yaninda olmicam

olamicam istesemde istemesemde sevdim

bir zamanlar seni halen seviyorum ve benden

sonrada mutlu olmanı istiyorum

olurda bir gün dönersen seni iyi bulmak istiyorum

kendine iyi bak çünkü bundan sonra kendinden baskası

olmayacak yanında sana bakıcak ben olmayacam.

Kendine iyi bak ve beni düsünme çünkü bende seni düsünmeyecem artik

arama artik beni yazma çünkü ben yazmiyacagım

sil beni yüreginden çünkü ben silecegim !

fakat yaşanılan paylaşılan güzel seylerin anısına

sana yürekten mutluluklar dinliyorum

ve ben bir daha dönmemek üzere gidiyorum .

Kendine iyi bak aramiza gecen herseye rağmen

benden sonra iyi oldunu bilmeyi tercih ederim

aslinda bilmem cok önemli değil iyi oldunu var sayacam

seni bir daha asla görmemek üzere gidiyorum

seni kendinle baş başa yapa yanliz birakiyorum

biliyorum kendini bırakıcaksın benden sonra

o yüzden kendine iyi bak diyorum

aslina bakarsan çok da fazla umursamıyorum

ah kendine iyi bak derler sonra çekip giderler

tutkuyla sevenler bazen birden fazla söylerler bunu

çünkü onları ayırmak eti tırnaktan ayirmak gibidir

kolaykolay kopamaz onlar sureç cok aci vericidir

yürek parcalayıcıdır! her seferinde azalan umutlarla geri döner

ve yine kendine iyi bak gözleriyle ayrilirlar

taki umutta sevgide tükeninceye kadar taki son elveda mezar sesizliğine

bürünüceye kadar tutkunun ötesinde sevenler birkez kendine iyi bak derler

ve giderler onlar bu aciyi bir defadan fazla kaldiramicaklarini bilirler

kendine iyi bak derler ve giderler bu sözlerin icinde ihanet yok

hic bir zaman olamaz derler ve giderler

en büyük ihanet degilmidir aslinda seni seveni

ihtiyacı olanı yüzüstü birakip gitmek

kendine iyi bak derler ve giderler

seni suskunluğa mahkum edip giderler

seni parcalara ayırıp en buyuk parcayı yanlarına alıp giderler!

seni senden alıp giderler

daha kötüsü suçlayamazsın onları tüm bunlar için

kendine iyi bak diyip gidenin geçerli bir nedeni vardir elbet

suclatmaz kendini savaşmadıkları için kızarsın ama suçlayamazsın

savaşmışlarsa yenildikleri için kızarsın ama yine suçlayamazsın

yenildigin için kizarsin yine suclayamazsin

ayriligin kaçınılmazlığı inandırır seni

kendine iyi bak derler ve giderler

elinden umutlarini duşerini sevgilerini alıp giderler

bir tek anılarıbırakırlargeride bir de hatirladikca göz yaşlarınabogulasın diye

unutulmayan nagmeler arkalarınabakmadan cekip giderler eğer, yanlız kalmışsan

cunki insafsizliklarini görmek istemezler!hersey o saniye orada bitsin kapansin bu sayfa isterler

bitti diyemedikleri icin kendine iyi bak derler kirildim ve affedemiyorum diyemedikleri içinkendine

iyi bak derler seni istemiyorum artik hayatimdan cikaricam ama bilki hic unutmayacam diyemedikleri icin

kendine iyi bak derler biliyorum cok kaniyacaksin ama daha iyisini yapamiyorum diyemedikleri icin

kendine iyi bak derler vicdanlarini rahatlatmak icin kendine iyi bak derler cunku o kan uzun sure akacaktir

ve o yara asla kapanmiyacaktir bilirler kendine iyi bak bir nokta dir cogu zaman kendine iyi bak

deme bana sadece kötulukler noktalansin isterim!

oysa sen iyisin sen gözumdeki isik dudagimdaki tebessum sen icimdeki sevincsin

sen hayatimda renk katan sen yuregimdeki carpinti sen hayatimdaki nesesin

sen yolumu aydinlatan sen dert ortagim sen gönul yoldasim sen birtanemsin

kendine iyi bak deme nokta koyma keske böyle yasanmasaydi bazi seyler

keske affede bilsen beni keske bende affede bilsem seni keske döndüre bilsek

zamani geriye nafile ama yinede gitmese olmazmi bitmesek olmaz mi

sen eksikken ben nasil tam olurum senden kalan boslugu kimlerle doldururum

savasak aramiza giren seytan la olmaz mi?

hani buyuk asklar herturlu engeli asardi hani gercek dostluklar her sinavi gecerdi

hani sevgi herzaman kazanirdi hani hayatta hic kirlenmiyecek degerler vardi ?

hani en buyuk zaferler en kanli savaslarin ardindan kazanilirdi

sahiden gitmesen olmaz mı.bitmesek olama mı?

peki o zaman senin istegin gibi olsun

öyleyse sende kendine iyi bak

tanyer ergün

 
Toplam blog
: 4
: 556
Kayıt tarihi
: 17.01.08
 
 

1985 Trabzon doğumluyum Uzun bir öss maratonu sonrasında universiteye katılmaya hak kazandım suan T..