Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '18

 
Kategori
e-Ticaret
 

Adwords Telefon Dolandırıcılarına Dikkat Edin

Adwords Telefon Dolandırıcılarına Dikkat Edin
 

Son günlerde kendilerini Google Adwords'den arıyormuş gibi tanıtan bir şebeke iş başında. Beni arayan telefon numara  1 (714) 340 23 75 

Arayan bayan Adwords'den aradığını eski müşteri olmam sebebi ile 250 TL kupon kazandığımı ve istersem kuponu hesabıma yükleyebileceklerini söyledir. 

Öncelile sizden Google Adwords hesap numaranızın tamamını istiyor, gerçekte google temsilcileri sizden sadece son 4 hanesini talep ederler.

İkincisi Google Adwords ile cep telefonunuzdan görüşüyorsanız sizi ev veya iş yeri numaranızdan aramazlar. 

Ve son olarak Google Adwords Cumartesi ve Pazar günleri çalışmıyor.

Arayan bayan beni cumartesi günü aradığı için en başta şüphelendim, ancak neler yaptıracağını görmek adına devam ettim görüşmeye.

 

Beni Panel’den Hesaba erişim kısmına getirerek gönderdiği talebi kabul etmemi söyledi.
Neden hesabıma erişmek istediğini sorduğumda telefonu kapattı.
 
Eğer gönderdiği talebi kabul etseydim, bana ait olan panel'den beni atarak hesabı ele geçireceklerdi.
 
Hesapta kredi kartı tanımlı olduğundan hızlı bir şekilde yüksek bütçeler ile reklamlar yayınlamaya başlıyorlar. Bu nedenle böyle bir durumla karşılaşırsan hemen bankanızı arayarak kredi kartınızı kullanıma kapatın. 
 
Sonraki adım olarak google adwords'e vakit kaybatmeden e-posta atarak uyarıda bulunun. Çünkü Adwords size ait olmayan bu reklamların parasını sizden talep edecektir. 
 
 
Toplam blog
: 2
: 639
Kayıt tarihi
: 08.07.18
 
 

1995 yılından bu güne kadar toptan ve parakende sektöründe barkodlu satış sistemleri üzerinde çal..