Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '18

 
Kategori
Deneme
 

Afacan Torunum

Afacan Torunum
 

görsel netten alıntı


Üçüncü torunum çok tatlı son derece hareketli bir çocuk. Oğlumun ikinci oğlu kızımın da bir oğlu var. Dolayısı ile 3 erkek toruna sahibim. Allah bağışlasın üçünün de ayrı ayrı özellikleri var.  Büyük torunum üniversite dördüncü sınıfta, çok akıllı anlayışlı saygılı herkese uyum sağlayan bir tip. Küçük kardeşi akıl küpü ama afacan daldan dala atlayan bir çocuk ilkokul dördüncü sınıfta. Kızımın oğlu bu sene üniversite sınavlarına girdi inşallah istediği Hukuk bölümünü kazanır. Son derece akıllı yetenekli özellikle bilgisayar konusunda her şeyi biliyor. Test çözerken bir bakışta neticeyi veriyor. Allah yolunu açık etsin. En küçük torunum bana bazen babaanne bazen de kayınvalide diye hitap eder. Akşam evlerinden telefon açıp kayınvalide nasılsın özledim seni acaba bana biraz yardım edebilir misin eyer edersen çok mutlu olurum der. Gel de bu kerataya para verme; vermez miyim?

Fethiye’ye bizi ziyarete geldiler çok sevindik mutlu olduk. Ona Cano adını taktım, daha gelir gelmez bizim Cano etrafı karıştırmaya başladı bayılır karıştırmaya. Bir ara gözden kayboldu nereye gitti diye birbirimize sorduk telefonum çaldı Cano’nun sesi kayınvalide yetiş odada kaldım kapı açılmıyor. Hangi odada olduğunu sordum senin yatak odasında cevabını akınca kahkahayı bastım. Odamın kapısı yine yapmış azizliğini bazen kilitleniyor içeriden açılmıyor. İyi ki şu telefon denen nesne var, telefon olmasaydı ta arka odadan sesini duyamayacaktık, koşup anahtarla açıp tatlı yaramazımı dışarıya çıkardık. Canım torunlarım bizim yaşam kaynağımız Allah yollarını açık etsin.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..