Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Affedemem

Affedemem
 

Denizler merhem olsa sürmem yaram üstüne
Kanım  nehir misali aksa da affedemem
Kaldırımlarda yatsam benzesemde miskine
Ahali kem göz ile baksa da affedemem

En ala bedestenler ipek dokusa bana
Yamalı çul giyerim hak helal etmem sana
Cellat yağlı urganı geçirsede boynuma
Fermanım idam diye çıksa da affedemem

Zay eylesem aklımı zulmun unutmam asla
Ne özrünü beklerim ne acırım bir daha
Ahımın şiddetinden depremler hasıl olsa
Dağı taşı başıma yıksa da affedemem

Ettiğin revamıydı kadermiydi çektiğim?
Cürmün ayyuka çıktı ne kabahat işledim?
Yemin ettim bir kere bin daha edeceğim
Yüreğim intizardan bıksa da affedemem

Süslü küfrünü görse firavun utanırdı
Yeryüzündeki putlar seni nemrut sanırdı
Adın mürekkep olsa kalemler kanlanırdı
Alimler mezarından kalksa da affedemem

Hicranımın üstünden geçse nice seneler
Saf saf melekler inse müjdeler getirseler
Saraylar senin olsun onu affet deseler
Sultanlar başıma taç taksa da affedemem.

AYNACI 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..