Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Affedin beni

Affedin beni
 

Kırmızı bir şarap, ayaklarımı ıslatan dalgalar ılık esen rüzgâr. Sessizlik, bir tek yoksun. Şikâyetçi değilim ayrılığın o vahşi tadını seviyorum. Çünkü ayrılık olmasa kaçacağım bir deniz kıyısı olmayacak ve ben ruhumu dinlendiremeyeceğim. Belki de kimsenin hayatına dahil olmak istemiyorum, yeterince çaba göstermiyorum. Hayallerime sığdıramıyorum kimseyi atımın arkasına bindireceğim siyahlara bürünmüş, siyah ojeli bir prenses yok sanırım.

Ve ardımda bıraktığım kadınlar,

küfredebilirsiniz bana,

sokakta beni gördüğünüzde elinizde başka bir elle hiç birşey yaşanmamış gibi davranabilirsiniz kırılmam.

Ya da yıllar sonra Serkan tanıdın mı? Beni diye sorduğunuzda pardon sizinle yatmış mıydık değimde o… çocuğu diyebilirsiniz hakkınız.

Ya da hiç bunları düşünmeden benim aşktan bir b...k anlamayan adam olduğumu düşünüp affedebilirsiniz beni…

 
Toplam blog
: 23
: 224
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

  14 şubat 1978 doğumlu olan yazarın 8 yayımlanmış kitabı 2 şiir albümü var. Kitapları ;  - Düş sok..