Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Affedin veya boşanın ama

“28 yaşında bir kadınım. Eşimle birbirimizi severek evlendik. 4 yaşında bir kızım var. Eşimin beni aldattığını bundan bir ay kadar önce öğrendim.

Bir akşam o uyuduktan sonra cep telefonunu karıştırırken bir kadından gelen ve onun kadına gönderdiği mesajları okudum.

Ertesi gün bunu ona söylediğimde önce inkar etti. Ancak elimdeki kanıtları görünce kabul etmek zorunda kaldı.

Ben de o akşam kızımla evden ayrılıp annemlere gittim. O günden beni her gün beri arayıp defalarca özür diledi. Bir daha da böyle bir şey olmayacağına dair söz verdi.  

Ancak ne yapacağımı bilemiyorum. Eşimin beni aldatmasının nedenini de anlayamıyorum.

Genç ve güzel bir kadınım. Eşim bu kadında ne bulmuştur? diye düşünüp duruyorum. Aklım karmakarışık.

Boşanıp boşanmamakta kararsızım. Bana ne yapacağım konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum.”

***

Değerli okurum, aldatılmanın sizi ne kadar üzebileceğini tahmin ediyorum. Ancak, size ne karar vereceğinizi ben söyleyemem.

Bu vereceğiniz karar tüm yaşamınızı değiştirecektir. Kaldı ki bir de 4 yaşında  bir kızınız var. Bu nedenle bu kararı siz vermelisiniz. Ancak ne karar verirseniz verin, iki karar arasında kalmayın.

Kararsızlık kadar insan enerjisini yok eden çok az şey vardır.

Bir gün bir odada yalnız başınıza kalarak tüm bunları düşünün. Eşinizi affedecek kadar çok seviyorsanız affedin. Ama affetmek size acı verecekse affetmeyin ve boşanın.

Tek bir doğru karar yoktur. Kararların doğruluğu kişiden kişiye değişir. Hiç kimse sizi verdiğiniz karadan dolayı suçlayamaz.

Çünkü bu hayat sizin hayatınızdır. Önemli olan iç huzurunuzdur.

Tek yapmanız gereken verdiğiniz karar ne olursa olsun, pişmanlık duymadan artık bu olayı bir daha hatırlamamak üzere unutmanızdır.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

***

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..