Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Affet beni annem

Bak yine hüzün çöktü yüreğime Anne,
İçimde hiç bitmeyen acı belirdi yine.
Sensizlik bir kor gibi yüreğimi dağladı.
Seni hayal etmekten yine kalbim sızladı

Sana hep öf derdim seni üzerdim
Benim için yaptıklarını görmezdim
Ufacık bir yardım bile etmezdim
Bir yere dahi göndersen gitmezdim.

Şimdi canım yanıyor Anne diyemiyorum.
Gözlerimde yaşlar bitmiyor silemiyorum.
Seni kaybedişimin beşinci yılında Annem.
Allah'a dua etsemde seni geri getiremiyorum

Bu şiirim Annesinin sağlığında kıymetini bilmeyenlere...

Ahmet İdiz....
 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..