Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Affet şehidim

Affet şehidim
 

Affet Şehidim,


Biz ölürüz, sevdalıyız çünkü kara toprağına

Aşığız bu vatanın hiç doğmamış güneşine

*

Emanettir bizlere vatan toprağı Alp Arslan’dan

Son namert ölmeden uyuyamam Atam

*

Vatan toprağına kanımızı dökmek şereftir bizlere

Bir ölsekte bin diriliriz senelerce

*

Ahh, karanlık gecelerde mehtaba bakar yaşlı gözler

Bir geliverse hiç unutulmayan seneler

*

Garip analar, doğmamış bebekler hasrettir gözlerine

Onlar gözlemese eser miydi bu rüzgar yüzyılar evvelce

*

Bir söz etsen sanki sanki sesin duyulacak cennetten

Doğmamış bebeğin devralacaktır sancağı hiç düşmeden

*

Herkes unutsa da tarih seni altın harflerle yazdı

Kalbinden dökülen sanki ölümsüz aşktı

*

Merak etme şehidim sen sayı değil, aşksın

Herkes unutsa da kutsal vatan toprağında yaşayacaksın

*

Aldığım her nefeste sanki adın saklı

Gören gözler oldukça bu kalp seni unutmamalı

*

Akan sudan uçan kuştan seni dinledim

Meraklanma şehidim bu kutsal nöbet bizlerin

*

Yattığın toprakta esen rüzgar, karanlık gecedeki düşünceler

Bastığın toprakta açan güller, aldığın nefeste son sözler,

Emanettir bizlere…

*

Seni anlatmaya kalmadı lügatımda ne söz ne kelam

Şanlı bayrağı taşıyan yiğitlerim selam olsun sizlere selam

*

Enes abim akmasın gözünden yaş

Son kalleş ölmedikçe bu dava bitmeyecek Arkadaş!

*

Ey Türk Gençliği kalk ve silkin dinle Atanı

Ne de çabuk unuttun bu kutsal vatanı

*

Sen unutursan biz ölürüz amansız

Atan aşıktı istiklale, kalamazdı vatansız

*

Akan kanına bak, farkı yoktu Oğuz Kağan’dan, Fatih’ten

Sen Türksün elbet dirileceksin yanmış küllerinden

*

Atın ayak seslerinde, esen rüzgarda dinle Atanı

Ey Türk Gençliği artık silkinip uyanma zamanı!!!

***

Ramazan DEMİR

 
Toplam blog
: 12
: 228
Kayıt tarihi
: 27.03.16
 
 

Üniversite ..