Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Affetmek

Affetmek
 

Affetmekle ilgili düşüncelerle meşgul oldu kafam bugün
Bir insanı affetmek kaç gün?
Kaç ay, kaç yıl olur?
Tümüyle affedebilme sürecimiz nasıl işliyor?
Ya da hiç affedebilemez miyiz?
Ne çok soru sordum.
Aslında bu sorular yine kendime...
Romanları, hikâyeleri seviyorum,
İnsanın insana yolculuğunu seviyorum.
İnsanın doğasına yolculuğunu seviyorum.
Her yolculukta önüme onlarca soru ve tespitler geliyor. Şaşıp kalıyorum.
Bazen bu soruları .kendime sorduğumda korkuyorum
Elimde bir sihirli değneğim olsaydı ne yapardım acaba diyorum
Ya da elimde tek bir taş olsaydı bunu hak edene atmam gerekseydi ne yapardım?
Elimdeki taşı kimseye hiç kimseye atmak istemiyorum.
Benim de nefret edip o taşı atmak istediklerim var.
İnsanın affetmesinin büyük bir erdem olduğunun farkındayım.
Sihirli değneği önce kendim için kullanmak istiyorum
Affetme duygumun gelişmesi için,
Affetme sürecimin kısalması için,
Başka biri için bu taşı hak edenlerden biri de ben olabilirim.
Kafama taş yemek istemiyorum
En iyisi o taşı ilk suya atan ben olayım.
Taşın suyun üstünde kaydığını görüp çocukça keyif alayım
Hayat zaten zor
Bir de affetmemenin yükünü mü taşıyayım?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..