Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Affettim

Artık işin kolay gelsin zora düşme sevdiğim
Affet demek dile kolay zor olsa da affettim
Ben ahımı dürüp dürüp gül dibine gömerim
Bülbül gibi işim gücüm zar olsa da affettim

Sol yanımdan küllerini salıverdim rüzgara
Ben unuttum hançerini ne kan kaldı ne yara
Güllerimi yoldu diye küs değilim bağbana
Yaz baharda bağım bahçem kar olsa da affettim

Neyin vasa çöpe attım çöpün kalmadı bende
İncilerim tane tane ziyan oldu sayende
Ben yerine utanırım sen yorulma beyhude
Elde kalan iki avuç ar olsa da affettim

Gözlerinin karasını gecelerden çekerim
Şiirleri satır satır defterimden sökerim
Topladığım yıldızları göğe geri dökerim
Sen üzülme yerim göğüm dar olsa da ffettim

Gönül ister aşk-ı surur böyle hazin bitmesin
Kader deyip sabredelim dil isyana gitmesin
Varsın emek heba olsun iki para etmesin
Hasılatın hepsi sana kâr olsa da affettim.

AYNACI 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..