Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Afgan uçağının hatalı inişi

Afgan uçağının hatalı inişi
 

Kabil-Esenboğa-İstanbul seferini yapan Ariana Afgan Havayolları uçağı neredeyse yola çıkıp büyük bir katliama sebep oluyordu.

Atatürk hava limanında bugün gerçekleşen bu ilginç şans eseri herhangi bir can kaybı yaşanmadan atlatılan hatalı inişin görüntülerini cep telefonu ile kaydettim. Sizlerle paylaşmak istedim. Pilotun alkolik olduğu konusunda şüpheler varmış.

Ama daha çok arıza yapmış bir uçağın inişi gibime geliyor. Ana haber bülteninde yolcuların durumu hakkında bilgiler mevcut. Birde dışarıdaki vatandaş olarak benim gibi o saatte yolda olan insanların psikolojini iletmek gerekirse durum şöyleydi.. Korku dolu anlardı demek abartılı olur. Lakin muazzam bir çarpma sesi duyduk. Frenlerin tutmadığı belliydi ve bir karartının yanımıza doğru yaklaştığını hissettik. Trafik seyrini koruyordu ama karartıyı hissedenlerin benim gibi frene dokundukları kesin.. O an hemen yanımda olan cep telefonumla bu kareyi yakaladım. Büyük bir tehlikeden kurtuldu hem uçaktakiler hemde benim gibi yolda olanlar... Hepimize geçmiş olsun..

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..