Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '06

 
Kategori
Dans
 

African dans

Spor salonundaydim, odalardan birinde Afrika muzigi caliyordu. Odanin kapisina dogru ilerledim, iceriye baktigimda dans hocasi ile birlikte 5 bayan dans ediyordu. Ben de katilabilir miyim? diye isaret ettim, dans hocasina gozleriyle olur verdi.

Afrika dansi daha cok bacak ve bel kullanilarak yapiliyor. Biz tabi bolum bolum ogreniyoruz ama cok zevkli, hocamiz o kilolarla nasil bu dansi yapabiliyor hayret etmemek mumkun degil. Her hafta cumartesi gunleri saat beste idi bu ders. Katilim her gecen gun artti, yaklasik 30 kisi oldu sinif sadece ben erkek digerleri bayan, cunku kimse madara olmamak icin katilmak istemiyor aramiza.

Her hafta cumartesinin gelmesini sabirsizlikla bekliyordum. Hoca bize Afrika yoresinin kumaslarini dagitarak belimize baglamamizi istiyordu, bu sekilde daha fazla konsantre oluyorduk dansa.

Bir gun bizim calisma saatimiz oldugu halde vucutcular hala toplanti yapiyorlardi. Fakat bizimdi oda artik onlarin odayi terketmeye niyetleri yok. Herbirinin kolu benim bacagim kadar, aralarinda bayan vucutcular da var. Bize baska bir oda verdiler.

Aslinda ben odaya yabanci degilim benim yoga yaptigim oda, fakat bu odada kimse Afrika dansina konsantre olamadi, hoca bu durumun farkina vardi. Tekrar vucutcularin bulundugu odaya gittik, hoca acti muzigi, biz de basladik dans etmeye, vucutcular odayi terketmek zorunda kaldilar.

Senegal ve Gana'dan dans figurleri ogrendik, bir sure sonra dans hocasinin baska ulkeye gitmesinden dolayi dans dersi iptal oldu...

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...