Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Afrin Harekatı

Afrin Harekatı
 

Salih Arıkan


Ülkemiz dışarıdan bir kuşatma yaşıyor. Özgür Suriye ordusu ve Mehmetçik omuz omuza savaşıyor.

Ülkemizde 3 buçuk Milyon Suriyeli var. Ve bunların içinde yetişkin insanlar da var. Benim görüşüm Suriyelilerin içindeki yetişkinlerde gerekli eğitimleri aldıktan sonra bu savaşa dâhil olmalı ve vatanlarını savunmalı.

Evet, Ülkemizde misafirler ve biz onlara iyi davranmalı ve her türlü ihtiyaçlarını karşılamalıyız. Ama Askerlik çağında olan ve yetişkin olanlarda gerekli eğitimlerden sonra savaşmalı. Erkek ve yetişkin sen burada çalışacak ve keyfine bakacaksın benim Askerim hepimizin Sağlığı ve Mutluluğu için savaşacak. Ben buna itiraz ediyorum.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..