Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
738
 

Afro afro aforizmalar II

Afro afro aforizmalar II
 

ayı uykusu


Yunanlılar Polatlı’ya yaklaşırken köylünün biri diyor ki “ Benim köyümde gelmemişler ki ne işim olur kuvvayla muvvayla?“Kuvvayı” muhtemelen mukavva zannetmişti , canım köylüm? PKK Gürpınar’a inmiş polis taramış, tarakları ince dişliymiş fazla acıtmamış. Gürpınar Van merkeze sadece 20 km… 

Van- Abalı kayak tesislerinin orada PKKlı abiler, kimlik kontrolü yapmış, tabii canım dingonun ahırı mı burası, koskoca kayak tesislerinin emniyetini sağlamak lazım… 

 

Van şehir merkezinde polisleri taramışlar, ama orada kalın dişli tarak kullanmışlar, ayıp etmişler… 

 

Artık doğuda , güneydoğuda her şehrin göbeğinde PKKlı abiler polise, askere rahatça silah çekiyor, arkadan kafalarına sıkabiliyor, şehirleşme ne güzel şey! (Hayaldi, gerçek oldu)… 

 

Meselenin hukuki boyutu, sosyal ve kültürel haklar…” akıldânelikleri havada uçuşuyor. Tabii canım siz düşünün hele sosyo kültürel mantar yetiştiriciliğinin meselelerini, Tarzani “kakla” biz yakında halaya dururuz buralarda.. 

 

Kaftanınızı giyip sarığınızı takıp göbeğinizi şişirip “Sen de haklısın, sen de haklısın…” deyin de Nasreddin’imin torunları, belki gülmekten bitap düşürürsünüz “godikleri”? Canım batılı hemşehrilerim… “Oralar yanmış, bitmeye az kalmış”… Sanmayın ki bu yangın sizi de yutmaz… 

 

İş futbola gelince tavizsiz taraftarız abi… Memlekete? Vatana gelince? Birlik? Beraberlik? Millet? “ Bırak bu Sakarya, Adapazarı, Bolu, kıvrım kıvrım akar ya, hamasetini! Çok yönlü düşünmek lâzım!” Eyi… Düşünelim de hırsızı haklı çıkarmak ev sahibinin işi mi? Ev sahibinin tarafsızlığı nasıl olacak? “Canım evin sahibi bensem de hırsızın da evim üzerinde hakları var, soy canım soy sen, beni düşünme!” desek? Yatışır mı hırsızlar? Yatışmazlarsa meşe dallarını mı versek ellerine? Nasıl olsa onlar, ucunu nereye sokacaklarını bizden iyi biliyorlar. 

 

Londra belediyesinden şikayetçiyim, kardeşim! Niye mi? Ne bileyim yahu? 

 

“Kuzey Güney” diye bir dizi başlamış, “Zengin ve Yoksulun” kopyasıymış. Neden şaşırdım ki? Sınavları bile kopyalamışız çok mu? 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Her şeyden öte; inanılmaz bir mizah yeteneğiniz var. Sırf "Şimdi ne yazdı acep?" diye merakla geliyorum. Yorumumun Marie Antoinette kıvamında olduğunun farkındayım ama hani ortamı yumuşatma bâbında:))) Bu arada muhterem Newyorker, hamili kart dostumuzdur. Paris Belediyesine ve Güney Fransa'nın üzüm üreticilerine sevgilerimle:))) Ekmek bulamadılarsa şarap içsinler:)

vakayinüvis 
 12.09.2011 21:24
Cevap :
Estağfurullah efendim, büyük iltifat etmişsiniz, fakir de "mahallenin delisi" gibi kendi çalıp kendi söyleyen biri olduğunu düşünüyor, bir vakittir. Mutedil ve barışçı yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim, eksik olmayın. Her zaman beklerim. Saygılarımla.  12.09.2011 23:57
 

Yakında seni de tarayacaklar... Yazma gari... Kovarlar valla Kürt Cumhuriyetinden. Kuyruğunu kıstır otur, fazla ses çıkarma. :))

Ayrıntıda gezinmek 
 09.09.2011 22:34
Cevap :
Biliyom zati :) Teşekkürler... Ne diyelim? Kısmet :)  09.09.2011 23:36
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 153
Toplam yorum
: 336
Toplam mesaj
: 18
Ort. okunma sayısı
: 500
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster