Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '19

 
Kategori
Mizah
 

Afro Afro Aforizmalar VII

Heppinize merhaba arkadaşlar! Bugün sizinle Minecraft oynayacağız!

Kulbu kırık küpün kulbuna yazı yazılmaz.

İnsanlık beş yoldan birinden gider dördünden geri döner.

Bilmek bilmekse bilmemek bilmemektir.

Kapıdan aldığınız Ayvalık tostu döner sizi köşede bulur.

Hayat bir dört çeker gibidir, her köşesinden bir başka derdi çeker.

Kamyoncuyum yolcuyum, ben bu işte kolcuyum.

Basma gaza, basarlar saza!

Bana derler Kafka, gönlüm kaldı balda.

 Gibi aforizmalrıyla tanıdığımız Sokrat Ağabey’imizin varoluşsal krizlerimizi çözmek içim  içim içim su kızlarla gittiğimiz bir sahil partisinde votkaya vurmakla vurmamak arasında kaldığınız oldu mu hiç?  Şahsen benim olmadı. Neden derseniz, güzel kızları bulmak kolay da güzel kızların benimle ilgilendiğini söyleyemeyeceğim.

Dolayısıynan bilemiyorum”. Bir şarkının içinde “dolayısıyla” edatının geçmesi kadar beni hayran bırakan pek az şey var. Çünkü bu… Nasıl desem… Patatesi hardala banıp banıp yemek gibi bir şey. Patates için hardal uygun mudur, onu da bilmiyorum. Ama belki Hasankef Köprüsü yandan  akarken yenen bir krakerin ritminde bulduğumuz o eşsiz  dinamizm bizi biraz daha bayata bağlardı.

Ne diyelim? Hayırlısı…

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....