Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '14

 
Kategori
Edebiyat
 

Afyon Çiçeği - Sebastian Faulks

Afyon Çiçeği - Sebastian Faulks
 

Tesadüfen girmiş olduğum bir kitapçıda gözüme çarpan ilk kitap olan Afyon Çiçeği'ni isminden dolayı satın aldım aslında. Şimdiye kadar hiç James Bond romanı okumamış biri olarak da almayı seçtim tabii ki.

 

Normal şartlar altında macera romanlarını sıkça okuyan bir okur değilimdir. Fakat tarzım olmayan kitapları da kesinlikle okumaya zaman ayırırım. Benim için elimdekinin kitap olması yeterli okumak için.

 

Afyon Çiçeği tahmin ettiğim üzere pek ilgimi çeken bir kitap olmadı. Sonuna kadar okumayı ihmal etmedim tabii ki. Tahmin edileceği üzere klasik bir Bond romanı.

 

Çok fazla bir yorumda veya eleştiride bulanabileceğim bir roman da değil. Bir macera filmi izler gibi aktı gitti cümleler zaten gözlerimin önünden. Macera filmlerini de hiç tercih etmem ama neyse...

 

Eğer macera romanı sever bir okursanız mutlaka Bond romanlarını okumuşsunuzdur diye düşünüyorum. Okumamışsanız da alıp okuyun. Fakat benim gibi pek tercih eden biri değilseniz okumasanız da olur. Eğer diyorsanız ki bir Bond romanı okumadan ölmek istemiyorum; alın, buyrun, okuyun.

 

 

 
Toplam blog
: 31
: 499
Kayıt tarihi
: 20.01.13
 
 

Lise son sınıf öğrencisiyim. 4 yıldır bloggerım. Edebi yazılar başta olmak üzere; okuduğum kitapl..