Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Ağaç - Karaca ve Atatürk...

"Hayrettin Karaca'ya "

Bahçe, ağaç ve çiçek; Karaca Arboretum,
Türkiye' de bir örnek, bu ne soylu bir tutum! . . .
Düşlerimde Atatürk, Karaca' yı gösterdi,
Dedi ki bana birden: " O' dur benim onurum! . . .

Nasıl kaydırdım Köşkü; ağaç için hatırla! . . .
Kişinin her yaptığı , tanık olur yanında,
Gerek yaşarken, gerek; Sonsuz Köy' e varınca. . .
Her canlıyı sev, Çocuk! . . . Karınca kararınca. . ."

Her canlıyı sev, Çocuk! . . . Karınca kararınca. . ."

Nevzat Bilgiç
“ Sıla Benim Gurbet Benim –
Memleketime Şiirler “
İsimli kitabımdan  

 
Toplam blog
: 11
: 400
Kayıt tarihi
: 22.03.11
 
 

Memleket Şairi Nevzat Bilgiç'in TANITIM YAZISI: Sıla Benim, Gurbet Benim 'Memleketime Şiirler' ve On..