Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Ağaç dallarına asılı kalan sevda...

Ağaç dallarına asılı kalan sevda...
 

Şiirden anlamayan
bir seni gördüm
Bir de ısrarla sana
şiirler yazan kendimi...
Bu yüzden melankolik
oldum ya olmadım alkolik,
Bu bendeki aşk olmasaydı
Sen kuru dalda bir serçe...
Evde kalmış bir güzeldin,

Sonunda beni de ettin ya

Şâir...aşk-olsun sana !..

Damarımda çağıldayan

beni benden alan aşk...
Kimine göre aşk
Kimine göre mutluluk
Kimine göre hüzün
Sevdanın yollara düşmüş hali
Bazen de!
Sabahçı kahvesinde yudumlanan özlem gibi
Biraz demli, biraz şekerli
İçimi yakarcasına sıcak
Gözlerimi daldırırcasına uzak
Bana sormayın aşkı
Dizelere bakın yeter...

Gönül çerçevemden taşan

hüzün dolu dalgalar

Sarı saçlarına vurur ya...
Yüreğimdeki mısralarımda
Ağaçlara astım ben aşkı
Çoktandır gömdüm toprağıma
Sana göre mutluluk
Bana göre hüzün
Her ziyaret sonrası
Bir dua
Aşk.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..