Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '15

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Ağaç Kardeşim Olur Musun?

Ağaç Kardeşim Olur Musun?
 

Birkaç dakikalığına çocuk olduğunu düşünmeni rica ediyorum.


AĞAÇ KARDEŞİM OLUR MUSUN?

Merhaba,

Bu yıl ben de Ağaç Kardeşliği için koşuyorum. Seni de bağış yaparak beni desteklemeye ve bu büyük Ağaç Kardeşliği’ nin bir parçası olmaya davet ediyorum. Ağaç Kardeşliği’ ni sana en iyi şekilde anlatabilmek için birkaç dakikalığına çocuk olduğunu düşünmeni rica ediyorum:

Bir gün okula TEMA Vakfı’ ndan doğa eğitmenleri geliyor. Sana doğaya ilişkin belki de hayatta ilk kez duyduğun bilgiler aktarıyorlar. Üstelik bu eğitime katıldığın için senin adına uzaklarda bir ilde, Çanakkale’ de, bir ormana, bir ağaç fidanı dikiyorlar. Sonra sana boynuna asabileceğin bir gözlem kutusu veriyorlar. Gözlem kutusunun üstünde bir mercek var, içine koyduklarını kocaman gösteriyor. Kutuya yaprak, toprak, solucan ya da taş, canın ne isterse koyup inceleyebiliyorsun. Kutuyla birlikte bir gözlem defteri, bir ağaç tohumu, toprak ve saksı da hediye ediyorlar. Sen bu tohumu verdikleri saksıya ekiyorsun. Gözlem defterine de gördüklerini yazmaya başlıyorsun. Ağaç tohumu saksındaki toprağın içinde uyanmaya başlarken, büyük olasılıkla, senin kalbinde de doğa sevgisinin tohumu hareketleniyor. Düşünsene, Çanakkale’ deki fidanla kendi ektiğin tohumdan filizlenen fidan ve sen Ağaç Kardeşi oluyorsunuz. Sonra saksında yetişen fidan dikilmeye hazır hale geldiğinde de istediğin bir yere dikiyorsun. Bu arada, en baştan beri biliyorsun ki, senin bütün bunları yaşayabilmen için hiç tanımadığın bir Adım Adım koşucusu koştu. O koştukça hiç tanımadığın insanlar senin tüm bunları yaşayabilmen için ona bağışlarıyla destek oldu. Aslına bakarsan o hiç tanımadığın Adım Adım koşucusu ve bağışçıları da senin ağaç kardeşin. Çok heyecanlı ve unutulmaz değil mi bu? İçinden tatlı bir “evet öyle” yükseliyorsa, seni beni desteklemeye çağırıyorum.

Ağaç kardeşim olur musun?

Lütfen sen de şimdi yaptığın işe kısa bir ara ver ve linke tıkla, Ağaç Kardeşliği projesini destekle…

https://bagis.adimadim.org/?ccid=CC5469

TEMA Vakfı, 15/12/1995 tarih ve 95/7677 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı gereği vergi muafiyetine hak kazanmıştır. Bu sebeple derneğe yapılan bağışlarda, banka dekontu, vergi indiriminde kullanılabilmektedir.

 
Toplam blog
: 19
: 1129
Kayıt tarihi
: 01.09.15
 
 

İnsan Kaynakları Müdürü, İşletme Doktora, MBA, Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans (Matematik), Matema..