Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ağaçlar divane gönlüm yerine...

Ağaçlar divane gönlüm yerine...
 

Özlemek


Hani beni özlemiştin,

Koklamak, sesimi duymak istemiştin

Neden kapattın yüreğini?

Geldim haydi  kalk ..

Duymuyor musun sahildeki kayaların iniltisini?

Yapraklar zil çalıyor, dallar dövünüyor,

Ağaçlar divane, gönlüm yerine…

Seni bulamayınca bahçende,

Çiçeklere vurdu azgın poyraz,

Yaseminler, papatyalar yerlerde,  

Daha neler neler…

Ona demiştim ki;

Usulca gideceğiz, saçlarını savurup, tenine değeceğiz…

Neden kapattın yüreğini?

Seni bulamayınca bahçende, aradığım her yerde

Çiçeklere vurdu kızgın poyraz?

Güller, begonviller, daha neler neler  

Sükun içinde secdedeler…

Haydi aç pencereni kollarım kadar!

Hani beni özlemiştin

Koklamak,  sesimi duymak istemiştin

Gel kurtar beni bu dertten    

Yoruldum savrulmaktan,

Aç yüreğini sevgim kadar

Gireyim içeriye usul usul,  

Beni poyrazdan, kıştan kurtar

 

Çok yorgunum al içeri

Ya gel gidelim rüzgar olup buralardan,

Ya da sen bulut ol, ben lodos 

Bak o zaman çisil çisil…

Cihangir Ekmekçi 23 Temmuz 2013

 

 

  

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..